nedeľa 12. júna 2016

Líčenie: Odvážiš sa na žltú?

Ahoj, kočky!

Po vyše mesačnej odmlke sa opäť hlásim v blogo-svete, aj keď moja aktivita bude aj naďalej značne  obmedzená. Pokiaľ sa bude dať, rada by som sa s vami vídala aspoň počas víkendov s príspevkami o líčení. To dnešné mám v zálohe od apríla a nazvala by som ho variáciou festivalového looku. V hlave som sa s myšlienkou "žltých očí" pohrávala dosť dlho, kým som jej dala reálnu podobu v nenáročnom mladistvom líčení. A viete čo, páči sa mi. Páči sa mi kombinácia žltého tieňa, neutrálnych ružových pier i fialkového kameňa na náušniciach. Odvahu vyjsť takto do ulíc mesta (ani veľkomesta) som zatiaľ nenabrala, avšak v prípade veselej letnej párty v slnečnom letovisku by som zrejme dlho neváhala.
Ak tu ešte zostali nejaké čitateľky, budem rada, keď mi prezradíte váš názor na takéto (podľa mňa) odvážne líčenie a či a kam by ste sa ním nechali inšpirovať.







Použité produkty:


Pekný deň!

6 komentárov:

  1. Já se přiznám, že bych se neodvážila. Ale ty máš teplejší tón pleti, takže k tobě ta žlutá jde. :) Jsem ráda, že jsi zpět v blogosvětě, i kdyby jen na chvilku. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti, Brunwen, za také milé slová... :)
      Áno, mám teplejší tón pleti, ale žltej na tvári som sa bála. Nakoniec som bola prekvapená z výsledku.

      Odstrániť
  2. vyzerá to zaujímavo ale ja by som to ešte nejako dotvorila pridaním inej farby .. ale aj tak je to dosť výrazné, zrejme by to pútalo pozornosť :) ale na nejakú letnú párty prečo nie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, letná párty, šťavnatý koktejl, horúce slniečko ;)
      V kombinácii s nejakou ďalšou farbičkou by bolo líčenie zasa o niečom inom, zaujímavom a hravom. Teším sa, že aj takto "jednoducho" sa zapáčilo, lebo v hlave som žltú na očiach nosila vážne dlhoo predlhoo.

      Odstrániť
  3. Fúúú tak toto je riadna odvaha! :) Mne sa žltá na očiach veľmi páči, dkonca som ju vo svojich tínedžerských časoch veľa nosila... Asi si zbehnem kúpiť nejaké kanárikové tiene :D Tá veľká krabička Zao je minerálny makeup?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No dobre, tak sa priznám aj ja, ja som vo svojich tínedžerských časoch nosila veľa ružovej (v líčení, v oblečení vôbec), ale najviac sa mi páčilo, keď som si na viečka dala biely tieň (jeden asi 3-gramový som minula celý), čiernu linku a červený lesk na pery :D :D Ach, spomienky...
      Tá nádherná krabička ZAO je makeup, ale tekutý. (Mám aj minerálny.)

      Odstrániť