streda 20. apríla 2016

3x3: Voňavé krémy na ruky z prírody

Ahoj, kočky!

Krém na ruky je mojím spoločníkom od detstva. Keď som bola malá, často som si olizovala špičky prstov, pretože som neznášala ten suchý pocit. Stále mi to bolo vyčítané a ani neviem kedy a ako, nejako prirodzene som začala používať krémy na ruky. (Podobne som to mala aj s peramy a balzamami na ne.)
Od začiatku roka mi rukami prešlo viacero krémov, z ktorých by som vám dnes rada ukázala tri. Dva z nich mám už skoro prázdne, ďalší si skôr šetrím.


LAVERA, KRÉM NA RUKY S BIO-POMARANČOM A BIO-RAKYTNÍKOM


Nielen jeho prekrásna svieža pomarančovo-rakytníková vôňa, ale aj príjemná textúra ma presvedčili, že tento krém je malý poklad do kabelky. Viem, že si ho kúpim znova, aj keď najskôr vyskúšam jeho ružovú verziu. Nie je to ťažký mastný krém, ktorý sa dlho vstrebáva do pokožky. Je to práve tá ideálna verzia krému, ktorý budete rady nosiť v kabelke, v cestovej taške, budete ho mať poruke pri počítači i knihe na nočnom stolíku. Skvelé zloženie je príjemným bonusom, o cene ani nehovorím. Za cca 2 - 3 eurá máte prektických 50 ml zázraku. Odporúčam!




WELEDA, MANDĽOVÝ KRÉM NA RUKY


Tieto slová sa mi budú písať ťažko, no musím povedať pravdu. Toto je krém, ktorý ma skôr sklamal. Avšak ani nie tak kvalitou, ako nenaplnením očakávaní. Bola som si istá, že keď Weleda povie, že je to mandľový krém, zbláznim sa z jeho mandľovej vône. Nestalo sa, páchne mi totiž ako lepidlo Kanagon. Oproti laveráckemu miláčikovi je tento krém omnoho mastnejší a trvá mu dlhšie, kým sa vsiakne. Ja ho môžem používať len na noc, inak mi vadí ten pocit, ktorý po nakrémovaní na rukách zostane. Je to trocha zvláštne, pretože jeho konzistencia je skôr ľahká "mliečna". Myslím, že ja si ho druhýkrát už asi nekúpim, napriek tomu si myslím, že svojich prívržencov si určite nájde.
Obsah: 50 ml
Cena: cca 7 €



CAUDALIE, HROZNOVÝ KRÉM NA RUKY


Tento krémik si šetrím a používam skôr výnimočne. Ani neviem, či je taký výnimočný, to len mne sa asi žiada užiť si ho v zbierke trocha dlhšie. V mnohom mi pripomína práve krém Lavera, pretože tiež sviežo vonia (hroznovo-citrusovo), rýchlo sa vstrebáva, má príjemnú konzistenciu a po nakrémovaní ma v ničom neobmedzuje. Neviem, či si ho ešte niekedy v budúcnosti kúpim, pretože s prihliadnutím na cenu je krém Lavera neprekonateľným víťazom.
Obsah: 75 ml
Cena: neviem, za koľko som ho kúpila ja, no na nete som našla ceny v rozmedzí 11 - 14 €



A čo vaše tipy na krémy na ruky?

Pekný deň!

8 komentárov:

  1. Poslednu znacku nepoznam. Z tychto troch by som si vybrala asi Weledu, ked sa onej uz tolko pise :-)
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Trocha som sa čudovala, čo sa zrazu toľko píše práve o mandľovej Welede... Ja teda mandľovú vôňu veľmi obľubujem a nedalo mi konečne si aspoň niečo zaobstarať. Práve používam telové mlieko (to je super aj mi lepšie vonia) a maličký pleťový krém a chcela som aj sprcháčik, ale mám doma také zásoby, že si naň asi trocha počkám.

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Vyzerá to tak, že Weleda vedie ;) Škoda, že mňa troška sklamala.

      Odstrániť
  3. mě nejvíc zaujal Lavera (nikdy jsem od nich krém na ruce neměla), pak Caudalie, a od Weledy jsem měla verzi granátové jablko a taky jsem nebyla nadšená... já teď používám Alverde měsíčkový (nic extra, ale dobrý), Sportique (super) a vzpomínám na citrusový 100% Pure, který jsem měla ve vzorku, ten byl dokonalý! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach, 100% Pure... už aby som spravila vytúženú objadnávku! Caudalie krém je podľa mňa super na bežné rýchle uľavenie pokožke rúk, ale Lavera ma dostala najviac. Krémovanie s ňou si naozaj užívam :D

      Odstrániť
  4. Dala si mi fajn tip na ten krém od Lavera :). Akurát používam tu mandľovú Weledu a ja som spokojná :D resp. vonia mi tak horko po mandliach lepidlo necítim :D, ale s Kanagonom som ešte tú česť nemala tak neviem, možno by som mala rovnaké asociácie :D. A popravde používam ho ako ty. Poväčšinou ho natriem pred spaním a na to je super. Cez deň mám v kabelke iný krém :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D No naozaj úrimne, vždy, keď otvorím ten krém, cítim to lepidlo, ale zároveň používam aj rovnaké telové mlieko a krém na tvár a tie mi voňajú pekne :D Na noc mi tiež vyhovuje, aj na chodidlá je super, na deň a do kabelky mám zvyšné dva krémiky.

      Odstrániť