piatok 22. januára 2016

Zimný zoznam prianí

Ahoj, kočky!

Ešte niekoľko dlhých mesiacov ma nečaká žiadny plánovaný osobný sviatok, no to mi nezabráni raz za čas sa odmeniť niečím pekným. Pretože nechcem robiť unáhlené nákupy, spravila som si premyslený nákupný zoznam (kozmetický). Všetky jeho položky sú ľahko zohnateľné a aby bolo jasné, že som nad zoznamom naozaj premýšľala a zabralo mi to dlhší čas, niektoré vytúžené kúsky mi už spríjemňujú deň.
Ako sa mi (ne)podarilo zoznam naplniť vás budem informovať na facebooku. Vy mi dajte vedieť, či vás niečo z môjho zoznamu prianí zaujalo natoľko, že by ste to chceli vložiť aj do svojho nákupného košíka.

1. Paletka tieňov Zoeva Cocoa Blend Kvalitu tieňov tejto značky radím na prvé miesto môjho osobného rebríčka, takže budem zbierku asi rozširovať o viacero paletiek. Cocoa Blend je na zozname prvá (teda druhá, keďže jednu už mám) pre jej prekrásnu farebnú kompozíciu teplých neutrálych tónov.

2. Dr. Hauschka Tónovací fluid Ujo Hauschka si ma podmanil už dávno a ja to vidím tak, že vyskúšam značnú časť jeho sortimentu. Doteraz som však nemala nič z jeho dekoratívky, ktorá ma taktiež láka. Začnem možno trocha zvláštnym produktom, no o to lákavejším.

3. Balea Čistiaci pleťový olej Po toľkej chvále som si ho na zoznam musela napísať. Mám pocit, že aj zloženie má výborné, preto mu dám šancu ukázať mi, že aj lacné môže byť dobré.

4. Balzam na pery Burt's Bees Konkrétne s "príchuťou" kokosa a hrušky. Božská kombinácia.

5. Mandľový krém na ruky Weleda Čo vám poviem, tá mandľa v názve hovorí za všetko a momentálne potrebujem túto položku veľmi nutne "odfajknúť".

6. Micelárna voda Balea sa tu dostala až na poslednú chvíľu a vytlačila nekozmetickú položku - pyžamko. Lenže micelárku potrebujem viac. Prečo chcem baleácku? Lebo som ju ešte namala, také ľahké.

7. Šampón proti lupinám Annemarie Börlind Vraj je skvelý. Takže šiel hneď na zoznam.

8. Zubná kefka Curaprox Night Edition Je tu ešte niekto úchylný na zubné kefky a pasty? Z mojej úchylky sa stáva posadnutosť, ktorú Curaprox podporuje svojimi limitkami kefiek.

9. Tekutý rozjasňovač ZAO Po dvoch rokoch, čo som verila, že tie "svoje" rozjasňovače som už našla, sa všetko zmenilo a ja potrebujem niečo celkom iné. Tento rozjasňovač iný je.

10. Maybelline korektor Age Rewind  V hlave som ho nosila tak dlho, že vždy, keď som mala možnosť si ho kúpiť, som okolo neho len prebzinkla. Až keď som si jeho fotku uložila do priečinka vytúžených, som si dostatočne pamätala, že keď už budem kdesi v zahraničí, musí odtiaľ odísť so mnou. Stalo sa, mám ho už dva mesiace. (Teraz aspoň viete, ako dlho som zoznam pripravovala.)

11. Hodvábny tekutý makeup ZAO U tejto značky mám vyhliadnutých toľko krásnych kúskov, že by som si mohla rovno kúpiť celý stojan. Makeup bol ale tým najvytúženejším.

12. Makeup Dr. Hauschka V blízkej dobe budem testovať viacero makeupov, nakoľko zrazu nie som so žiadnym dostatočne spokojná. Nedávno som mala možnosť vyskúšať jeden odtieň tohto makeupu a hneď mi bolo jasné, že ho budem chcieť celý.

Pekný deň!

10 komentárov:

  1. Balea odličovací olej môžem odporučiť. Ja chystám na neho recenziu po skúškovom lebo ho už používam cca 2 mesiace a som s ním spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super! Teším sa aj na recenziu, aj z odporúčania. Dúfam, že sa čo najskôr dostanem do DM, aby som si odškrtla ďalšie položky zo zoznamu :D

      Odstrániť
  2. Mandlový krém na ruce od Weledy jsem pořídila zrovna tenhle týden :-) Není vůbec špatný, ale nejsem si jistá, jestli je s ohledem na cenu zas tak moc skvělý. Ráda bych taky vyzkoušela makeupy Zao a Dr.Hauschka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som si ho už kúpila a mám z neho rovnaký pocit. Nie je zlý, konzistenciou je pre mňa "kancelársky", keďže nie je veľmi mastný, ale vzhľadom na cenu nie je výnimočný. A čakala som krajšiu mandľovú vôňu, táto mi vzdialene pripomína lepidlo Kanagon :D
      Na makeupy sa už teším, Zao mám, Hauschku asi čoskoro tiež kúpim.

      Odstrániť
  3. Moc pěkný wishlist, některé položky by se mi taky líbily. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na ten balzám od Burtových včeličiek si ma riadne namotala :) A hlásim sa ako úchyl na kefky :D Teda mne sa páči všetko s pekným dizajnom a vesmírnymi motívmi ;) Ja som momentálne podľahla kórejskej kozmetike a už len čakám, kedy to všetko docestuje (wishlist bol wishlistom asi len týždeň, potom som to všetko objednala :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Balzamíkom sa už balzamíkujem, fajný je! Ale keď som ovoniavala testery, v hlave sa mi zabýval ten s vôňou červeného pomaranča... Ach!
      Takže úchyláčime obidve, super!
      Kórejská kozmetika? Vraj je super! Ja som mala také obdobie, keď som na ebay donekonečne obzerala, čo by som si objednala, ale nikdy som sa akosi neodvážila :) Teraz ma chytila prírodná kozmetika, kde je našťastie čo objavovať, tak trocha objavujem tam ;)

      Odstrániť
  5. tak ja som na tom veľmi podobne - s 1, 2, 8 a 10 stopercentne :D a samozrejme niečo od ZAO zatiaľ som naklonená hodvábnemu minerálnemu make-upu, uvidím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z tvojho výberu už mám všetko okrem 1-tky, ale dúfam, že čoskoro budem mať aj tú paletku.

      Odstrániť