piatok 4. septembra 2015

Favourites - August '15

Ahoj, kočky!

V počítači sa mi astronomickou rýchlosťou rozmožujú fotky, ktoré nestíham spracovať. Vyhradila som si preto "svoj" čas, tichú chvíľku, keď sa sústredím len na to, aby som s nimi spravila aspoň čiastočný poriadok. Podarilo sa. Cítim sa o niečo ľahšie. Aj keď som pri tom upratovaní takmer zabudla na spoločnú momentku augustových obľúbencov.


Najväčšiu radosť mi minulý mesiac spravila kúpa jednej z vytúžených paletiek - Too Faced Semi Sweet Chocolate Bar. Je to druhé pokračovanie jej slávnej sestry Chocolate Bar, o ktorej som vám nadšene písala minulý rok a ktorú ste mohli vidieť byť účastníčkou mnohých líčení (napr. týchto troch).  Semi Sweet sa recenzie ani líčení ešte nedočkala, no už je to na spadnutie, tak dúfam, že sa tešíte. Makeupového spoločníka mi uplynulé týždne denno-denne robil zapečený minerálny makeup Antonym. Jeho služba už pomaly končí, ale rozumeli sme si. Ak vás zaujíma, môžete si o ňom prečítať v recenzii. Líčila som sa poctivo každý deň. A každý deň som sa aj poctivo odličovala. Dokonca som sa na tento večerný rituál mimoriadne tešila, pretože som objavila parádnych prešibancov. Fungujú len spolu, ako ten najlepší tým, jeden bez druhého prácu len flákajú. Hydrofilný odličovací olej Levanduľa od Saloos a prírodná huba sa spolu ocitli aj v nedávnej recenzii. Keď sa mi podarilo dostať do predajne Sephora, nemohla som odísť bez ich slávnej jumbo ceruzky Colorful Shadow & Liner s takmer zázračným očným tieňom. Na výber bola hora odtieňov, avšak ja som siahla po tom najnenápadnejšom, s pokožkou splývajúcou 35-kou Café au lait. Chystám naň aj recenziu, takže sa nebudem rozpisovať. Iste ste pochopili, keďže sa hneď zaradil k obľúbencom, že to s ním vyzerá dosť sľubne. Na konci zástupu stojí jedna tubička, ktorá ma spočiatku trocha potrápila. Je to "vyplňovač obočia", resp. riasenka na obočie Catrice Eyebrow Filler. Táto vecička má nádhernú farbu, spraví to čo treba, ale má tak nepraktickú dlhú rovnú kefku, s ktorou som si chvíľu nevedela dať rady. Preto sa aj ocitla medzi produktami "ruky preč od nich". Nebola by som to ja, keby som sa s ňou predsa len trocha nepohrala a neprišla na mne vyhovujúci spôsob používania. A tak si spolu každý deň tvarujeme dokonalú striešku tým mojim kukadlám.

Začal nám nový mesiac, september, môj naj. Už teraz som zvedavá, ktoré kozmetické vychytávky ma v ňom chytia za srdce.

Pekný deň!

8 komentárov:

  1. Jéééé čokoládová paletka ! :) Moje nejoblíbenější ! :)))
    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tú čokoládovú paletku rozhodne chcem vyskúšať :)
    Pozývam vás na Giveaway o sérum na riasy Realash v hodnote 50€
    http://www.danycuks.com/2015/08/realash-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rozhodne odporúčam vyskúšať. Je to malý čokoládový klenot :)

      Odstrániť
  3. To s těmi zapomenutými věcmi znám....a úplně nejhorší to bylo ve chvíli, kdy jsem byla na intru a něco jsem si nechala doma !
    A semi sweet mě láká ale mám doma klasickou čokoládku tak si tuhle asi odpustím :).

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď tak premýšľam, na intráku sa mi to až tak nestávalo, ale horšie je, keď idem na viac týždňov do zahraničia, musím zohľadňovať kilá batožiny a zrazu mi chýba napríklad konkrétny rúž či lak. Jaj! (Raz mi dokonca musela sestra odfotiť moju vtedy ešte malú zbierku šminiek, aby mi bolo lepšie :D :D )

      Odstrániť
  4. Bez přírodní odličovací houbičky si nedokáži, že bych představovala :) Dělá mi společnost už dva roky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už ani ja :) A dúfam, že sa budeme mať dlhé roky v láske.

      Odstrániť