sobota 15. augusta 2015

TAG: I Love Summer

Ahoj, kočky!

Veľmi, veľmi mi chýbal TAG. Tak som zalovila v blogerských vodách a jeden letný našla. Trochu som si upravila otázky. Nebude to dlhé čítanie, ale môžete sa o mne zasa niečo málo dozvedieť.

1. Obľúbený letný bronzer?

Na leto rozhodne tento od Esteé Lauder. Bol mojím vytúženým kúskom a stále je v zbierke špeciálny. Svojou lesklou textúrou je vhodný jedine na leto k slnkom pobozkanej pokožke a bude so mnou dlho. Absolútne z neho neubúda, pretože je tak pigmentovaný, že stačí len priložiť štetec a paráda je na svete.



2. Obľúbený letný nápoj?

Celoročne je to čaj a káva vo všetkých podobách. Žiaľ, pijem veľmi málo, ale keď myslím na pitný režim, doprajem si vodu ochutenú citrónovou šťavou, uhorkovo-mätovú limonádu, čerstvú pomarančovú šťavu či chutné ovocné i zeleninové smoothies. Večer môže byť aperol spritz.

3. Obľúbený letný produkt na pery?

Tých je veľa. Balzamy, rúže, lesky. V lete už pár rokov fičím na korálových odtieňoch, ale ja to musím striedať. Vlastne, tento rok som bola často otrokom tohto "olejového" lesku od Astor...



4. Bazén alebo more?

Bazén a more. Hlavne tam musí byť čistá voda. Plávať v jazerách až tak nemusím.

5. Opaľovanie na slnku alebo v solárku, príp. samoopaľovacie produkty?

Na slnku. V solárku som doteraz nikdy nebola (ale naživo som ho už videla) a ani neplánujem. Koncom leta a zimy používam samoopaľovacie produkty, no vždy s mierou.

6. Obľúbený letný lak na nechty?

Od minulého leta tento:



7. Máš nejaké letné tradície?

Veľmi silno rozmýšľam, ale asi nie. Čítať knihu a piť kávu v záhrade to asi nebude. Ale to mám naozaj rada. Keď som bola mladšia, bolo to hrabanie sena - úprimne, jedna z mojich najobľúbenejších letných aktivít. Dodnes by som to šla hocikedy robiť. Nikdy ma lepšie neopálilo ;)

8. Obľúbená letná vôňa?

Mám aj parfémovú - Miss Dior, no najlepšia letná vôňa je samotné leto. A potom svieža vôňa po daždi.



9. Máš nejaké letné plány?

Mala som. Tie sa uskutočnili, tak teraz "čakám", čo mi leto ešte prinesie.

10. Obľúbený letný (summer-proof) produkt?

Asi celkom nechápem otázku, ale vyložila som si ju ako produkt, ktorý je super celoročne, no v lete dvojnásobne. Patrí tu určite termálna voda v spreji a toto leto jednoznačne fantastický očný tieň v ceruzke Gosh.


Ak sa vám dnešné čítanie páčilo, verte, že aj ja sa rada začítam do vašich letných tagov. Smelo posielajte odkazy.

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára