piatok 7. augusta 2015

NEW IN - Máj + Jún

Ahoj, kočky!

Mala som čo robiť, kým som z rôznych súborov v počítači povyhrabávala fotky s májovými nákupmi. Kým som ich všetky našla, nahromadilo sa mi už aj niečo z júna, a tak vás dnes možno inšpirujem alebo aspoň poodhalím, čím som sa obdarila. Pár vecí sa už stihlo objaviť aj v niekoľkých článkoch, ale pripomenúť si ich môžeme. Okrem toho máme nákupné príspevky rady, nie?

Klubový časopis Active Beauty od dm už ani nie je pravda. Vždy ma však poteší, keď ho dostanem. Sú k nemu pripojené aj zľavové poukážky, z ktorých som tentokrát žiadnu nevyužila. Niekedy sa aj vo mne ozve kozmetické svedomie, a to zahlásilo poriadne sa zamyslieť nad svojimi potrebami. Od zastúpenia značky Gosh som dostala na otestovanie dlhotrvajúcu očnú linku Xtreme v bláznivej tyrkysovej farbe, a tá sa stala mojím veľkým letným miláčikom. V čase núdze v cudzom meste som náhle potrebovala niečo na nanášanie makeupu, ktorý som dovtedy rozotierala prstami. Správna chvíľa vyskúšať vajíčkovú hubku Ebelin. Iné mesto, rovnaký problém. A nákup prvého stippling štetca Zoeva.


Neskoré jarné týždne som dopriala novú vlnu sviežosti aj svojmu šatníku. Kúpila som si nový letný klobúčik so stuhou v najkrajšej modrej farbe. Do oka mi padol strieborno-zlatý opasok, ktorý by som si bežne vôbec nekúpila, ale keď ste v predajni s kamarátom nákupným maniakom, nejde to inak. Nakoniec to bola dobrá kúpa, pretože mi bude ladiť k mokasínkam, ktoré si kúpim o pár obrázkov neskôr a ešte aj skvele oživí obľúbené džínsy.


Asi každý zažil kúpu preto, aby bolo niečo kúpené. Tak to bolo aj u mňa s týmito výraznými jedovato zelenými nohavicami. Veľmi som ich chcela v čiernej alebo béžovej, ale nevedela som ich už dlhšie zohnať, a tak som sa nakoniec nechala uniesť chcením. A opäť rana do čierneho. Skvelé, pohodlné, nezvyčajné, dobre kombinovateľné. (Ralph Lauren)


V hlave som mala jasnú predstavu aj o saku s "rozstrihnutými rukávmi" (neviem, ako sa táto vychytávka volá odborne). Nenašla som. Ale našla som niečo podobné a zo strachu, že už nič bližšie mojim predstavám nezoženiem, brala som. Je to krásny kúsok (Zara), len sa pri jeho stylovaní celkom zapotím. Máte tipy s čím ho kombinovať?


Aj o overaloch som mala konkrétne predstavy. Škoda, že sa nezhodovali s ponukou slovenských obchodov. Prijateľnú alternatívu som našla v Tescu (F&F), no pátram ďalej.



Júnové nákupy začali veľmi striedmo vo Viedni, kde som išla konkrétne po mandľovom kastilskom mydle Dr. Bronners a nimbovej zubnej paste. O mydle bude iste samostatná recenzia, len dúfam, že ho stihnem nafotiť predtým, ako ho celé miniem. Pasta ma zasa nejako zvlášť nezaujala a vlastne už je prázdna, takže písať o nej nebudem.


Podarilo sa mi nezabudnúť a v DM si konečne kúpiť pár kúskov dekoratívky, na ktoré som sa dlhšie chystala. Medzi nimi bol hlavne nádherný vínový odtieň Color Tattoo od Maybelline, gél na obočie Catrice a telová ceruzka na oči Rimmel. Prihodila som k nim aj roztomilé flakóniky s farebnými linkami z limitky Alverde. Tie sa mi ako linky veľmi neosvedčili, ale našla som pre ne parádne využitie. Pozrite si ich v príspevku.


Jablkovo-mangovo-banánovému smoothie Alnatura neviem odolať. Dokonca si poň skočím aj bez nákupu kozmetiky. Viem, že si ho môžem jednoducho spraviť doma, ale je fajn vedieť, že v najbližšej predajni na mňa bude čakať. Prestávam počítať, ktoré balenie Insta-Dri (Sally Hansen) začínam otvárať. Pre mňa neporaziteľná vychytávka. Masážny disk na čistenie pleti Ebelin som tentokrát kúpila svojim štetcom. Aby boli ešte čistejšie a oddýchnuté po príjemnej masáži. Viem, že nás je viac, ktoré túto vecičku kúpili svojim štetcom. Robím si zbierku kontúrovacích ceruziek Essence - prikúpila som ďalšie dve farby, takže ich už mám šesť alebo sedem a chcem ich všetky. Keď je niečo dobré, je to dobré.


Jees, mám strieborné mokasínky k opasku. Nosím ich tak rada. Teraz majú pauzu, ale na jeseň sa vidíme znova! Mokasínky sú z Tesca (F&F), rovnako aj čierne polobalerínky so špičkou. 


Nehovorila som vám ešte v zime, že tento rok ma uvidíte v teplákoch? Takých elegantno-trendy-ležérnych alebo len v takýchto ležérnych (F&F). Akurát, že tieto sú ležérne príliš, takže v nich ma uvidíte len keď prídete na kávičku ku mne domov.


Jeden rýchly nákup v DM, pretože zrazu došli zubné kefky i dentálna niť. Došlo aj obľúbené tonikum Dr. Hauschka, to som ale kúpila niekde inde a vôbec netuším kde.


Stále som mala pocit, že mám plnú skriňu tričiek. Až kým som si nechcela nejaké zbaliť do dovolenkového kufra. Po tričkách ani chýru. Neostávalo mi nič iné, len nejaké dokúpiť. Prekvapil ma výber v predajni Gate. Keby som mala viac času, videli by ste tu o niečo bohatšiu tričkozbierku. Zápisník vysvetliť neviem. Zrazu bol na pulte a predavačka už účtovala...


Ukončíme to darčekovo. Dostala som nádherné krajkové ponožky s mašličkami a podkolienky. Radosť preveliká, i keď v týchto horúčavách ich neviem vynosiť. Krém na ruky poteší vždy, hlavne ak pekne vonia (Oriflame). Dočkala som sa aj časopisu Modrobiely svet Nivea, v ktorom bolo opäť niekoľko vzoriek. Zvláštne je, že nie všetky vzorky aj skúšam, ale potešiť ma dokážu poriadne.


Vyzerá to tak, že som sa o pekných pár týždňov oneskorila. Je to tak, že časovo (i fyzicky) som na tom dosť knapp, ale už spisujem prázdninové nákupy, ktoré budú celkom zaujímavé. Tešíte sa?

Pekný deň!

11 komentárov:

  1. tie čierne topánočky sú absolútne skvelé! až tak, že ich chcem :D a tiež ma zaujalo to "sako", tiež nepoznám nejaký odborný názov :)
    pozývam na giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu, sú super a na nohe vyzerajú veľmi pekne a elegantne. Poobzeraj sa v Tescu, ale ja som ich kupovala kedysi začiatkom júna.

      Odstrániť
  2. Krásny článok, velmi sa mi tento typ páči, nákupy sú krásne, :-))Ten stippling brush od Zoevy sa mi velmi páči,ako sa ti s ním pracuje ? :-) A krásny klobučik :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Patty :) Stippling brush je super, od konca júna ho používam každý deň. Spočiatku sa mi však zdal byť dosť "pichľavý", no našla som si asi správny uhol na používanie a teraz som nadmieru spokojná. Používam ho na ten "vodový" makeup MAC face & body, s ktorým perfektne spolupracuje. Teraz som ho dokonca skúsila na zapečený minerálny makeup a tiež sa nemôžem sťažovať. Takže za mňa veľká spokojnosť :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Miška, aj ja hovorím konečne, ale do konca septembra to bude ťažké, prispievať s nejakou pravidelnosťou. Teraz som mala pár dní voľna, tak som si našla trocha času na blog, no mám momentálne vážne veľa práce :(

      Odstrániť