nedeľa 7. júna 2015

Colour Of The Month - Red

Ahoj, kočky!

Slničko zapadlo, ale ešte stále cítim jeho hrejivé lúče na pokožke. Sprevádzalo nás počas celého víkendu a ja som si ho užila pri práci i pri oddychu. Plná síl vám ešte predtým ako padne súmrak prinášam krátky rýchly príspevok o farbe tohto mesiaca. Pre mňa je to červená. Jún patrí k mojim najobľúbenejším mesiacom (spolu so septembrom) a červená bolo od detstva mojim poznávacím znamením. V šatníku jej už veľa nemám (čo je obrovská škoda, no všimli ste si, že v obchodoch ju tiež akosi nedostať), ale v dekoratívke si jej deficit na oblečení dokážem vykompenzovať.


Stačí, aby som si ráno štetcom naniesla najdokonalejší červený rúž na svete Ruby Woo od MAC a nič  ma nezaskočí. Ak predtým nezanedbám ústnu hygienu a zúbky si trocha vybielim DIY bieliacou "pastičkou" a príjemnou kefkou Curaprox. Na nechtíkoch žiari nádherná prieberčivá červená od Essence Do You Speak Love?. Ak sa mi zdá, že ešte stále málo žiarim, pomôžem si kvapkou červeného laku na pery od Gosh. Do ruky vezmem červené jabĺčko a vyrážam.


Čo by ste povedali červenej na očiach? Nie, nie, žiadne červené očká od slzičiek, ale poriadne dramatické líčenie s Color Tattoo v odtieni Metallic Pomegranate od Maybelline. Priznám sa, zatiaľ som naň odvahu (alebo príležitosť?) nemala, no čoskoro sa to chystám napraviť. A budem vás informovať. Keď chcem však byť za decentnú, siahnem po jemnom červenom balzamo-rúži od Max Factor. Farbí jemne a sviežo a je to to pravé červené "patlátko" na leto. Prestriedam ho koralovo červeným rúžo-leskom Dior alebo extra výrazným červeno-oranžovým rúžom Manhattan. Ak chcem zvádzať na jahodovú zmrzlinu, vystačím si s famóznou kontúrkou Essence, ktorá hovorí sama za seba - Femme Fatale a neprehliadnuteľným pieskovým lakom Essence s nenápadnými trblietkami. Dôkazom, že sa vždy nečervenám len rozpakmi pri komplimentoch je lícenka Gosh, s ktorou vyzerám ako jemné dievčatko.


Ani pracovné leto v meste ma nedonúti vzdať sa tejto vášnivej farby. V perfektne sadnúcich úzkych nohaviciach, perforovaných pohodlných topánočkách, s červenými perličkami okolo krku, s krvavočervenými nechtami a čerešňovými perami zvládnem nielen povinnosti, ale aj lahodné frappé na vyhriatej terase. Krémik na ruky mi nechýba nikdy.

(Ako to už býva, opäť som zabudla na niečo, čo si v tomto článku zaslúži hviezdiť - tento prekrásny lesk YSL.)

Pekný deň!

6 komentárov:

  1. Pekné :-) Červenú ja môžem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to krásna a silná farba, len škoda, že v posledných rokoch sa jej veľa ľudí vyhýba. Verím, že sa vráti do obchodov i našich šatníkov :)

      Odstrániť
  2. Mně bohužel červená nesluší. Červený lak nemám žádný a rtěnku asi taky ne. Zjišťuji, že nic nemám :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ách! Každý máme tú svoju farbičku. Mne zasa červená pristane, hlavne taká temnejšia, no stále výrazná, len je ťažké na niečo také v obchodoch naraziť. S dekoratívkou je to už lepšie.

      Odstrániť