pondelok 4. mája 2015

Darujte si ruže každý deň

Ahoj, kočky!

Pred necelým rokom som vyskúšala takmer nemysliteľné - začala som používať pleťové oleje. Mám zmiešanú pleť, takže som sa obávala. Našťastie som si uvedomovala, že olej nemusí automaticky znamenať premasťovaciu nálož. Môže byť pre ňu záchranou.
Tých olejčekov som vyskúšala viac, no dnes vám predstavím len jeden. A to taký, ktorý nie je celkom pre mňa, ale dobre mi poslúžil. Je určený pre suchú pleť, preto bol mojím spoločníkom počas zimných mesiacov. Teraz ho vyťahujem len párkrát do mesiaca, avšak pre niektoré z vás môže byť celoročným spoločníkom.

ALVERDE, PLEŤOVÝ OLEJ, DIVÁ RUŽA


Ružový pleťový olej som si želala vyskúšať aj napriek tomu, že som vedela o jeho určení pre suchú pleť. Predsa len, v zime si i tá moja zmiešaná vyžaduje intenzívnejšiu starostlivosť, preto jej ju chcem dopriať. Po vyskúšaní iných olejov som ani nemala strach, že by to pre ňu bolo príliš. 

Keď som v regáli s prírodnou kozmetikou v DM-ke obzerala ponuku, hneď mi padla do oka maličká škatuľka. Jednoduchý dizajn mi imponuje, cena bola viac ako lákavá. Jediná obava mohla vzniknúť zo zloženia, ale aj to je príjemné. Nič rušivé, naopak obsahuje samé mňamky. Mojej mierne iritovanej pleti v chladnom období naozaj chutili. Olej nepôsobí premasťujúco, no dodáva pleti dostatok hydratácie a výživy, ktorá sa prejaví už po pár dňoch používania. Pleť pôsobí hladšie a spokojnejšie.


V podstate k oleju ani nemám veľa čo povedať. Sľubuje aj vyhladenie jemných vrások, čo som si u seba nevšimla (zatiaľ si veľmi nemám čo všimnúť, našťastie), ale benefity ako oživenie, rozžiarenie, spomínaná hydratácia sú zaručené. Nezaznamenala som žiadne upchanie pórov alebo iný negatívny efekt. Olej som používala takmer denne v zimných mesiacoch, kedy mi veľmi vyhovoval. V teplejšom období by už pre mňa mohol byť príliš výživný, a tak si ho doprajem len občas. Aj keď je určený pre suchú pokožku, nemusia sa ho báť ani majiteľky normálnej a zmiešanej pokožky. Mastnejším typom ho neodporúčam.


Príjemnou stránkou olejčeka je aj jeho balenie - sklená fľaštička so sklenou pipetou. Vynikajúce. Vďaka pipete sa s ním jednoducho manipuluje. Keďže oleja stačí použiť len pár kvapiek (ja používam 1 - 2 kvapky), takto si ich ľahko "odmeriam". Trošička mi vadí vôňa, ktorá je celkom výrazná a nie celkom ružová. Okrem ruží v nej cítiť aj výrazné citrusové tóny.


Zloženie hovorí, že nejde o čistý ružový olej, ale je aj tak chutnučký.


Olejček určite odporúčam ak nie ako každodennú starostlivosť, aspoň ako doplnkovú. Pre mňa je to taký malý záchranár napríklad v období počas choroby, na ktorú moja pleť reaguje vystúpením suchších miest, a tie dá olejček pekne do laty. Pripomínam ešte raz hydratačné účinky, tie sú naozaj citeľné.
Obsah: 15 ml
Cena: cca 5 €

Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Taky ho mám doma. Bohužel mi pleť začal časem dráždit a efekt byl přesně opačný, než jsem původně zamýšlela. Osobně bych vynechala všechny další složky, které následují po šípkovém oleji :-D - ten je navíc až na čtvrtém místě složení, takže jsme zase u toho, že na obalu avizují něco, čeho je ve složení poměrně málo :-/ Za mě vede čistý arganový. Takovou pleť, jako mám po něm, jsem měla naposledy na prvním stupni základní školy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež by som uprednostnila čistý olej, ale nechala som sa nalákať :) Ako vždy.
      Po arganovom oleji veľmi túžim, dúfam, že o pár týždňov si už nejaký aj zaobstarám a budem mať tiež krásnu pleť ;)

      Odstrániť
  2. Tento olej z Alverde som ešte neskúšala. Olej z ruží alebo zo šípok mám veľmi rada pre moju pleť, ja si skôr ale kupujem tie 100% bez žiadnych iných zložiek...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, čisté sú najlepšie. Len ja niekedy neviem odolať. A keď je niečo dostupné v drogérke a páči sa mi to, tak je to ťažké :)

      Odstrániť