piatok 24. apríla 2015

What's in my bag? (trocha inak)

Ahoj, kočky!

Rada sa kutrám vo vašich kabelkách, a tak nastal čas ukázať vám obsah tej mojej. Pred fotením som v nej nerobila žiadnu revíziu, ukážem vám úplne všetko, čo v nej nosím. A dúfam, že ma toto priznanie inšpiruje k tomu, aby som si z kabelky nerobila prechodné bydlisko...


Kde sú tie časy, keď som denno-denne vymieňala jednu kabelku za druhú? Mala som slušnú zbierku a nevedela som si predstaviť nosiť týždeň moju druhú domácnosť v tom istom "domčeku". Potom som si kúpila pár "lepších" kúskov a striedala som len tie. Avšak odkedy som si kúpila praktickú veľkú a univerzálnu čiernu korsku, takmer nič iné nenosím. Je krásna, akurát veľká na moju postavu, mäkká kožená, pevná, s dvoma rôznymi ramienkami (cez rameno i ako crossbody), so zlatými ozdobami a so strapcom, s veľkým úložným priestorom i malými tajnými priehradkami. Hodí sa k akémukoľvek štýlu. 

A zmestí sa do nej všetko. Nosím v nej základ tvorený veľkou, ale nepreplnenou peňaženkou, knižkovým obalom na doklady, telefónom a obalom s kľúčmi. V tejto chvíli by som najradšej prestala  a nahovorila si, že k plnohodnotnému životu mi naozaj viac netreba.


Ale treba. Treba mi v nej predsa jeden neutrálny rúž a lesk, ku ktorým si každý deň prihodím nejaký ďalší, ktorý mám práve na perách. Potrebujem ich všetky, veď čo keby sa zmenila situácia a ja by som chcela, aby môj zovňajšok vyzeral inak? Nechýbajú mi dve malé kozmetické taštičky. Obsah jednej, tej menšej (H&M) sa často mení a nosím v nej raz púder a mini parfém, potom čistiace obrúsky a žuvačky a tak. Keď sa dá, vtlačím do nej parfém v zlatom obale Travalo, keď nie, rád si nájde miesto kdekoľvek inde. Obsah tej väčšej je rovnaký - anjelská škatuľka s osviežujúcimi cukríkmi zmiešanými s tabletkami vitamínu C (čítate dobre!), všakovaké tabletky, ktoré si nikdy nevezmem, miniatúrny korektor, čo si už iste nepamätá, od ktorej značky pochádza, neprekonateľný záchranár pri  nepríjemnostiach typu vybehla mi vyrážka na nose (krémik Vichy). Zmestia sa mi tam jednotlivo balené vlhčené utierky, dokonca pár kusov vlhčeného toaletného papiera, ktorý zrejme tiež nikdy nepoužijem, ale kedysi som dostala vzorky. Ďalej je v nej odpadnutý gombík z blúzky, roky nefunkčný zapaľovač, sponky do vlasov (zaťahovačky i jedna veľká ozdobná, ktorý si tiež na seba nikdy nedám), pero (ako inak), maličká čierna kajalka, náplaste, šitíčko, balzam na pery a jeden forint (netuším odkiaľ!!!). Ako vidím, práve som vyčerpala samostatný článok o tom, čo je v mojej kozmetickej taštičke.


V kabelke mi nesmie chýbať praktická skladacia nákupná taška, antibakteriálny gél na ruky, intímky, vlhčené obrúsky (ďalšie), ďalšie perá (štyri) a niečo pre prípad hladu, čo je v mojom prípade nonstop.


Vo vymenúvaní bláznivého obsahu mojej kabelky pokračujeme. Nechýbajú mi v nej zabudnuté vizitky, nečitateľné účtenky, prepadnuté zľavové kupóny, poloroztopené žuvačky, prázdy obal od cukríkov (malo tu byť aj pár iných cukríkov, ale tie v kabelke prežili svoje najlepšie roky, a tak som im dovolila opustiť toto väzenie). Kasér. Ten nosiť musím, i keď netuším, či by útočník počkal, kým by som ho z kabelky vyhrabala a prišla na to, ako ho použiť. Do zápisníčka s maličkým perom si zapisujem, čo všetko potrebujem kúpiť v drogérke. Zrkadielko a krém na ruky je povinná výbava. A tá lyžička... no, aj tú nosím. Veď keby som ten hlad neutíšila sójovou tyčinkou.

Dievčatá, neberte si príklad z mojej kabelky!!!

Pekný deň!

14 komentárov:

  1. Tak to je poriadny obsah teda! :D Môžem vedieť akej značky je ten krém na ruky, na poslednej fotke? :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pravdupovediac, ani neviem, čo je to za značku, kúpila som ho v takom kníhkupectve so somarinkami v Nemecku. Ale píšu tam malými písmenkami "accentra", tak to by mohla byť značka.

      Odstrániť
  2. No musím popozerať obsah svojej kabelky, lebo ja v každej mám niečo :-D Pekný článok :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jaj, to som mávala aj ja, ale už nosím len jednu kabelku, tak je to všetko v jednej.

      Odstrániť
  3. Obsah mojej tašky musí naveky zostať tajomstvom.:D To by nikto nepredýchal...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článok, veľmi sa mi páči, že si nič "nezatajila" :)) Ja keby som takto mala rovno nafotiť čo mám v kabelke, tak by to vyzeralo podobne ako u teba, len tých nečitateľných účteniek, obalov z cukríkov a žuvačiek by bolo podstatne viac, lebo to mi tvorí také dno kabelky takmer nonstop :D Ale inak kabelka je veľmi pekná, takýto univerzálny štýl sa mi veľmi páči :)

    Katka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musela som to zverejniť všetko, inak by to nebola pravda ;) Niekedy sa sama sebe smejem, že to všetko vláčim, lebo občas je tá kabelka vážne ťažká.

      Odstrániť
  5. Prečo mám pocit,že si sa mi hrabala v taške?:D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne? Celkom sa teším, že v tom nie som sama ;)

      Odstrániť
  6. Hehe zlata s tymi uctenkami a vizitkami. Tie tvoria dno aj mojich kabeliek. Ja mam take tri oblubene ktore striedam pricom mam v kazdej nachystany obal s dvomi perami, vreckovky, vlhcene obrusky, balzam na pery, zuvacky, dve tabletky od bolesti krem na ruky a prekladam vzdy penazenku a diar a mobil. Kozmeticku tasticku uz velmi nenosim. Mam ju v praci v zasuvke. Ale zato poctivo plnim roznymi papierikmi:D. Tvoja kabelka kraaasna.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juu, a to ja už nenosím diár!!! Ale ty máš tiež slušný obsah :) Rozmýšľala som, že by som prestala nosiť kozmetickú taštičku, ale vždy narazím na to, že "iste sa mi niečo stane, ak ju práve nebudem mať" :D

      Odstrániť
  7. :-):-):-) pekne pekne to u Teba vyzera...Ja mam viacero kabeliek ale som uplne hnila ich menit, momentalne uz viac ako rok nosim jednu. Obsah je obcas rozmanitejsi aj vdaka synovi (tzn. auticka, flasa s vodou, stava, obal od stavy, detske slnecne okuliare, ....atd.), chvalabohu uz je "velky" a nevlacim sa s nevzhladnou tasku patriacou povodne ku kociku. Nehovoriac o tom, ze cim vacsia kabelka, tym viac veci v nej nosim a pritom ich ani nepotrebujem. Neviem ci som jedina, ale bezne v nej muzovi (ked spolu niekam ideme) nosim jeho mobil a penazenku......
    Krasny vikend
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešteže si mi pripomenula, Jani, občas nosím frajerove okuliare (slnečné, dioptrické, keď má šošovky) a najradšej by som nosila aj jeho peňaženku a mobil, lebo keď vidím, ako mu to "trčí" na zadku, je mi aj smiešne :D

      Odstrániť