pondelok 20. apríla 2015

Odličovacia emulzia Biopha Organic

Ahoj, kočky!

Líčenie ma baví a baví ma až tak, že mu často neviem odolať ani počas voľných dní. Neraz sa stane, že sa potrebujem nalíčiť na deň i na večer, a tak sa potýkam aj s častým odličovaním. Ani nehovorím o mojich úletoch so skúšaním nových šminiek či makeupových variácií. Jednoducho, vždy je čo odličovať. Avšak táto činnosť ma nebaví, chcem ju mať rýchlo z krku. Preto mi celkom záleží na tom, čím si svoju "tvár" dám dole.

BIOPHA ORGANIC, MAKE-UP REMOVAL LOTION FACE & EYES


Zásadu "nikdy nechoď spať neodlíčená" poctivo dodržujem od svojich makeupových začiatkov. Nech by som akokoľvek padala únavou, procedúru odličovania asbolvujem za každých okolností, ale chcem s ňou byť čo najskôr hotová. Za normálnych okolností používam micelárku a čistiaci krém (v tomto poradí alebo naopak), no sú dni, keď to chcem odbaviť len jedným produktom. To môže byť problém.


Môže to byť problém pre niekoho, kto ešte neobjavil odličovaciu emulziu Biopha Organic. Veľmi som dúfala, že bude dobrá, no nečekala som, že bude tak dobrá. Hneď pri prvom odličovaní sa mi zdalo, že makeup pekne rozpúšťa, poradila si aj s očným makeupom, nezľakla sa riasenky. Tak som skúsila pritvrdiť. Ani výraznejšie líčenie a väčšie množstvo makeupu odličovaciu emulziu nezbrzdilo pri výkone. Všetko pekne pokojne brala so sebou do tampónika a mne začala blikať kontrolka spokojnosti.


Doteraz som bola najviac spokojná s micelárnou vodou L'oréal, ktorá odličovala porovnateľne dobre, ale dosť rýchlo sa mi míňala. Jedno balenie som bola schopná minúť za jediný mesiac. Emulziu Biopha zatiaľ používam necelý mesiac a dostala som sa približne do polovice balenia, takže zatiaľ to vyzerá na dvojmesačnú záležitosť. Pri rovnakom obsahu, rovnakej cene a takmer rovnakom efekte to rozdiel je. Čo z toho vyplýva? Presne tak, práve ste spoznali môjho nového favorita v odličovaní.


Aby som bola spravodlivá, musím povedať, že pri tejto emulzii som si všimla jemné štipkanie pri odličovaní okolia pier. Je možné, že sa mi to stávalo už pred ňou alebo je to preto, že ich mám v poslednej dobe nejaké citlivejšie. Pre mňa to nie je nedostatok výrobku, ale keby som to necítila, bola by som spokojnejšia.
Spomeniem ešte balenie, ktoré má pumpičku s možnosťou uzamknutia. Odličovač so mnou už aj cestoval a žiadne preliatie sa nekonalo.

Obsah: 200 ml
Cena: cca 4,99 € (dostupné v DM)

Poznáte značku Biopha Organic? Ja sa s ňou zoznamujem, ale po vyskúšaní šampónu a tejto emulzie som natoľko spokojná, že dnes som si dokúpila zubnú pastu a keby som nemala zásoby, siahla by som aj po sprchovacom géle a kréme na ruky. Kiežby bolo v ponuke ešte viac ich produktov.

Pekný deň!

10 komentárov:

  1. O značke počujem prvý krát, no keď sa mi minie odličovací krém od Garnieru, určite ju vyskúšam! :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že človek si ich obaly v drogérke veľmi nevšimne, ale nájdeš ich v DM v stojanoch s prírodnou kozmetikou. Mňa táto značka naozaj veľmi prekvapila a tie ich ceny sú parádne :)

      Odstrániť
  2. Opět jsem se utvrdila v tom, že si musím k intimnímu mýdlu a sprcháči pořídit nějaký další výrobek :-) Hlavně takovou kvalitu za tuhle cenu jen tak něco netrumfne. Složení super, balení super, účinky super...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, Zdeni. Ja už som dokúpila zubnú pastu (ešte som neskúšala) a veľmi by som chcela tie dva sprcháčiky, len škoda, že mám zásobu. Videla som aj micelárku, no tej som zatiaľ odolala. Asi nie nadlho, tuším, že ju tiež chcem vyskúšať. Super značka, super kvalita, super ceny, super funguje. Čo viac si priať...

      Odstrániť
  3. ja pouzivam na odlicovanie vacsinou olay, ten je tiez super. alebo potom micelarku od biodermy
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som roky používala micelárku Bioderma, ale potom som začala skúšať nové veci, z ktorých ma momentálne maximálne oslovila táto emulzia.

      Odstrániť
  4. Dochadza mi odlicovak, tak mozno vyskusam tento :-). Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyskúšaj, verím, že budeš spokojná aspoň tak ako ja ;) A za tú cenu...

      Odstrániť
  5. odporucam vyskusat miceralku So bio ethic, ja mam nechtikovu, cena 8e za 400ml a odličuje na prirodnu velmi dobre. Mam citlive oci aj pokozku, ale nedrazdi ma.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem za tip. Micelárka So'bio ethic mala byť moja prvá prírodná, keď som na ňu čítala nie veľmi lichotivú recenziu. Vtedy ma to odradilo, ale v ostatnom čase ma tá značka natoľko začala zaujímať, že asi vyskúšam viacero produktov.

      Odstrániť