piatok 3. apríla 2015

NEW IN - Marec (fashion)

Ahoj, kočky!

Na to, že oblečenie a doplnky nakupujem sporadicky, tentokrát sa veci akosi zvrtli a ja mám pre vás normálne samostatný príspevok "fashion" nákupov.

Chystala som sa na milú pracovnú večeru, na ktorú som si nechcela brať nič opozerané, a tak som potrebovala doplniť šatník. Mala som približnú predstavu čo chcem i čo nechcem. Nechcela som blúzku. Vždy na tieto večere chodím v blúzke a už ma to nudí. Preto som sa rozhodla, že budem trocha trendy a siahnem po výraznom náhrdelníku a peknom pulóvriku, ale nejako som na to pozabudla. Nákup potom prebehol veľmi nečakane, keď som mala čakať v obchoďáku na T. Hneď vedľa uličky k toaletám sa nachádza Takko - obchod, ktorý ma nikdy nezaujímal, obchod, v ktorom som našla to, čo som chcela.
Náhrdelník mi padol do oka okamžite. I keď som si spočiatku nebola istá, či ho vôbec budem nosiť. Lenže je tak krásny a nosí sa skvele a mne je jasné, že bude mojím verným spoločníkom až do zimy. Náušničky som si vzala len tak "do počtu", keďže bižutky veľa nemám a občas mám chuť na zmenu.

V Takku som našla aj pulóvrik k náhrdelníku. Spolu sa mi páčia, naplnili moju predstavu. Pulóvrik je opäť z detskej konfekcie, i keď je mi akýsi pridlhý. Na tele by mi to nevadilo, ale sú mi dlhé aj rukávy (a to som si ho skúšala). Škoda, nevynosím ho.


Dlho som zháňala nejaký padnúci bluzón. Tých je v obchodoch ako šafranu a tie, ktoré som doteraz objavila, mi vždy v niečom nevyhovovali. Tentokrát sa na mňa usmialo šťastie, lebo už z diaľky som sa ponáhľala za touto látkou, ktorý som videla v stojane. O čo väčšia bola moja radosť, keď som zistila, že je to bluzón v mojej veľkosti. Už nech je teplejšie, neviem sa dočkať dňa, keď si ho oblečiem.


Bola som v Primarku. Išla som tam cielene po nejaké obyčajné tričká a blúzky, ale nemala som šťastie. To, čo vidíte na fotke, bol tak trocha nútený nákup. S tričkom som zatiaľ spokojná - je z mimoriadne príjemného materiálu s koženkovým lemovaním a bude super ku koženkovým legínam, pretože má predĺženú zadnú časť. Blúzka je pekná, no doplatila som na to, že v "lacných" obchodoch sa mi nechce oblečenie skúšať, a tak je mi troška priúzka. Uvidím, čo s ňou spravím.


Nedávno som sa vám na fb chválila, ako som ušetrila 130 eur pri nákupe nohavíc. Tak tu sú. Och, a sú božské! Sú nielen prekrásne, maximálne zaujímavé a fantasticky strihané, ale aj najpohodlnejšie aké si len viete predstaviť. Cítim sa v nich ako vo vatičke. A perfektne mi sadnú. Asi je jasné, ako som nadšená.


Prikúpila som si ďalší kardigán. Viete, že je to kúsok, ktorý by som bola schopná nosiť denne a stále by ma bavil, tak teraz si ich môžem aspoň striedať. Tento je z pevnejšej látky a trocha pripomína jarný kabátik. Výhodou je, že má vrecká a je neskutočne praktický a variabilný. Zvláštne je, že sa mi zdá pričierny (pritom čierna mi pristane).


Po rokoch mám konečne čierne čižmy! Tie pravé som hľadala naozaj roky a radšej som si žiadne nekúpila, akoby to nemalo byť ono. Teraz to vyšlo. Nechcela som nič "preplácané", skôr klasiku v jazdeckom štýle. Tieto sa mi zdali byť dostatočne klasické, no zároveň obohatené o zaujímavý detail - dvojitý zips v zadnej časti a vyššia predná časť. Na nohách vyzerajú skvelo. (A uplatnila som na ne poukážku na nákup, ktorú som syslila už od Vianoc, takže znova pekná úspora peniažkov. Dokonca už boli za polovičnú cenu.)


Čoskoro sa môžete tešiť aj na kozmetické nákupy, ktoré sa tiež nazbierali. V apríli budem snáď šetrnejšia ;)

Pekný deň!

14 komentárov:

  1. Parádní úlovky, hlavně ten náhrdelník vypadá dokonale:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som z neho nadšená, tak veľmi sa mi páči a zbieram naň len komplimenty :) V lete si ho užijem.

      Odstrániť
  2. Kraaasne. Mne sa velmi pacia cizmicky, som velky zberatel topanok:D :) ale vsetky veci vyzeraju ako vzdy superskyy:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katka, ani by si neverila, ako dlho mi trvalo, kým som našla "tie pravé" čierne čižmy :) Nakoniec to vyšlo a som spokojná. Zberateľkou topánok som tak trocha aj ja, ale pravdupovediac, kúskov na zimu veľa nemám :D

      Odstrániť
    2. ja milujem čižmy úplne najviac, momentálne hľadám ale dokonalé lodičky, no nie a nie nájsť, také basic telové ani lesklé ani matné úplne:D už to vidím ako si kúpim štvoro iných, kým mi tie osudové padnú do oka:D

      Odstrániť
    3. Och, tak to presne viem, o čom píšeš. Také lodičky zháňam aj ja a pravdupovediac, tie pravé som ešte nevidela. Ak aj také nájdem, vždy mi niečo vadí. Myslím si, že telové a čierne lodičky musia byť dokonalé v každom bode (v našom osobnom hodnotení), lebo to sú kúsky, ktoré budú in roky :)

      Odstrániť
  3. Teeda super kousky :) Moc se mi líbí barva blůzičky a ty kozačky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ja neviem prečo, ale v poslednej dobe kupujem všetko v podobných farbách - zelená, modrá, mätová... No ale, farbičky sú to pekné, také jarné.

      Odstrániť
  4. Náhrdelník je krásny, tiež mám rada takúto masívnejšiu bižutériu. :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bižutérie až tak veľa nemám, ale keď niečo, tak pekne výrazné a uletené :)

      Odstrániť
  5. Teda, ten náhrdelník je!!! A ještě se mi moc líbí ten svetřík k němu a ty kalhoty...bomba!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi sa teším, že sa náhrdelník páči, lebo ja som z neho nadšená. A tiež z tých nohavíc, lebo sú neskutočne pohodlné a príjemné :)

      Odstrániť
  6. Cizmy su uuuuuplne skvele, taketo by som brala okamzite, moj vozovy park, pardon topankovy by sa urcite neurazil.
    Kardigan si si vybrala skvely, to je kusok, ktory by som aj ja nosila donekonecna. Mne je vacsina dost velka, kedze mnohe maju oversize strihy, o dlzke nehovoriac, kedze som z tych mensich.
    A rozhodne sa mi paci nahrdelnik aj spolu s pulovrikom, len skoda, ze Ti nesedi.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na pulóvriku ma mrzí to, že som ho kupovala podľa mojej výšky, no ale tak mala som si ho vyskúšať :D
      Čižmičky zatiaľ len chválim, i keď ma troška otravuje, že musím rozopínať a zapínať všetky štyri zipsy, inak sa blbo obúvajú :D
      No a náhrdelník - ach, tak veľmi veľmi sa mi páči :)

      Odstrániť