nedeľa 1. marca 2015

3x Diorshow Fusion Mono - Cosmos (v dennom líčení)

Ahoj, kočky!

Sľubované líčenie (od decembra!) sa konečne stáva realitou. Takže dnes vám ukážem, akými spôsobmi sa dá v dennom líčení vynosiť nie lacný monotienik Diorshow Fusion Mono.
(Na fotkách sa dosť odrazil nedostatok svetla, keďže boli fotené ešte koncom minulého roka. Nafotila som to síce znova, ale neviem ti fotky nájsť, preto si vystačíme snáď aj takto.)

Ako predĺžená linka

Raz som túto linku vyskúšala a už mi to inak nešlo. Klasickú linku s chvostíkom vo vonkajšom kútiku som ozvláštnila "zobáčikom" vo vnútornom kútiku. Tvar oka sa krásne pretiahol, pričom takýmto spôsobom farba tieňa naozaj pekne vynikne.


foto s bleskom

Rozmazaná jednoduchá linka

Keď sa mi nechce, stačí aplikátorom naniesť nedbalú linku len po línii viečka (nepreťahovať) a prstom alebo aplikátorom ju opatrne rozmazať smerom nahor. Pri takomto postupe sa z tieňa uvolňujú hnedé pigmenty a vznikne prirodzený farebný prechod. Akurát treba dávať pozor na to, že pri veľmi aktívnom rozmazávaní môžu na viečku vzniknúť farebné fľaky.


foto s bleskom


foto s bleskom

Farebný akcent

Tretí spôsob použitia monotienika ma baví asi najviac. Dá sa ním perfektne ozvláštniť bežné líčenie, ak sa použije len ako jemný akcent napríklad do stredu viečka (alebo aj do vnútorného kútika oka). Ja som ako základ použila dva tiene z paletky Chocolate Bar (Too Faced) - Salted Caramel do ohybu oka a Milk Chocolate na celé horné viečko. Čiernou kajalkou som spravila linku a prstom som do stredu viečka "ťupla" tienik Cosmos. V takejto jemnej vrstve sa prejavia všetky menivé odtiene, ktoré v sebe ukrýva a líčenie pôsobí plasticky.



Pekný deň!

7 komentárov:

  1. Super, že vieš takto efektívne využiť jeden tienik... Super pre niekoho, komu sa ráno pred odchodom do práce vymýšľať nové farebné kombinácie, ako napríklad mne, hahaha :-D Potom stále nosím dookola tie isté nude odtiene s prejasnenym vnútorným kútikom :-D Ale ide jar, tak si hádam nájdem na bežný deň aj niečo pestrejsie ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď vieš, Miška, že ja sa farieb nebojím ;) Ale ráno tiež väčšinou nestíham, tak siaham po neutrálnych farbách na oči. Farby doprajem skôr perám :D

      Odstrániť
  2. Chvostik a zobacik :-) Zase si mi vycarila usmev na tvari, zlatko :-* Mne sa velmi paci maneseny, ako linka a aj ten druhy sposob. Este by som pridala rozjasnujuci tien nad tento Dior a tiez by to mohlo byt pekne. Uz som tiez obzerala tie mono tiene, ale zatial odolavam. Teraz sa u Diora nejako roztrhlo vrece s atypickymi tienmi, vsimla si si? Tie mono a este aj trio paletky su teraz na vzostupe. Klasika 5 couleurs ich uz asi prestava bavit ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa Dior práve potežil minuloročným updatom 5-kových paletiek. Síce som si ešte žiadnu nekúpila, ale farebne boli poskladané neskutočne, nevedela som si vybrať.

      Odstrániť
    2. Ja ako vidis, trosku teraz som sa od Diora odklonila a skusam aj v inych vodach a s tou Zoevou som trafila do cierneho.

      Odstrániť
    3. Aj ja to mám podobne, začala som skúmať nové značky a som očarená tou obrovskou ponukou a nekonečným množstvom lákadiel. Mňa momentálne úplne najviac láka matná paletka Tartelette. So Zoevou zdieľam tvoje pocity - nedávno som si kúpila paletku Mixed Metals, ktorá ma doslova posadila na zadok :D

      Odstrániť
    4. Mixed metals mám aj ja a úžas úúúžas!!!

      Odstrániť