pondelok 9. februára 2015

Rozjasňujúci roll-on z Matrixu

Ahoj, kočky!

Pracovný týždeň by sa mal začínať pozvoľna, a tak ho začneme len takou ľahšou recenziou. Povedala by som, že to nejaká plnohodnotná recenzia ani nebude, skôr tip na nie celkom nanič výrobok.

GOSH, PRIME'N REFRESH ILLUMINATING EYE ROLL-ON

Po prvé, túto srandičku by som si ja osobne určite sama od seba nekúpila. Roll-on produkty na tvár mi nie sú ktovieako sympatické a z tých, ktoré som už stihla vyskúšať, som zvášť nadšená nebola. Išlo o gély pre osvieženie očného okolia. Prečo mám teda ďalší roll-on produkt "na sklade"? Pretože som ho dostala k nákupu a po prvotnom opovrhovaní ním sme sa celkom spriatelili.


Ešte kedysi koncom jesene som vo FAnn drogérii spravila nákup, za ktorý som si vyslúžila tubičku s rozžiarujúcou náplňou. Podľa popisu je to "rozjasňujúca podkladová báza vo forme roll-on-u". Tento popis mne absolútne nič nehovorí a naozaj by ma neoslovil.


Dokonca som niekoľko týždňov váhala, či tubičku vôbec otvorím a výrobok vyskúšam. Neviem, čo nakoniec rozhodlo, že som ju otvorila. Nič zlé sa mi nestalo.



Roll-on nemá len jednu guličku na hlavici, má hneď tri menšie. Mali by sa postarať o jemnú masáž citlivého očného okolia a povzbudiť túto oblasť napríklad po prehýrenej noci, aby pokožka vyzerala sviežo, napnuto a odpočinuto. Nemôžem povedať, že by to nebol dobrý nápad, jemnú masáž si pokožka celkom užije, no mne je takýto spôsob použitia nepríjemný práve preto, že spoza guličiek vychádza prípravok, ktorý má pokožku rozjasniť, avšak určitá časť sa ho dostane aj naspäť do tuby. To je dôvod, prečo výrobok najskôr vytlačím na chrbát ruky a odtiaľ prstom nanášam na očné viečka.

Báza obsahuje veľmi jemnulinkú perleť, ktorá rozjasňuje, ale je absolútne neviditeľná.

Za tých pár týždňov, čo výrobok používam, som si k nemu našla cestu. Stále ho síce považujem za drobný zbytočnosť, ale siaham po ňom vždy, keď chcem, aby mi očné tiene na viečkach lepšie držali. Moje viečka sú mastnejšie, a tak sa mi na nich tiene môžu rýchlejšie zliať, zhlukovatieť, s bázou by sa tomu malo dať zabrániť, no ja klasické bázy skoro nepoužívam. Ľahučká báza Gosh ma však zaujala tým, že ju môžem naniesť okolo celého oka, pričom na viečku vytvorí tenučký film, na ktorý akoby "nalepím" tiene, pričom pod okom vytvorí príjemný podklad pre korektor, čím pomôže zabrániť zhlukovaniu sa korekora vo vráskach. Nehovorím, že tomu zabráni na celý deň, ale na sebe som si všimla, že aj horší korektor dokáže presunúť do kategórie "dosť fajn".
Intenzitu tieňov veľmi nemení. Na obrázku je vpravo tieň na podkladovej báze Gosh, vľavo bez bázy. Rozdiel v intenzite je slabý.

Vľavo: tieň s bázou; vpravo: tieň bez bázy.
Rozjasňujúca podkladová báza Gosh ma na zadok síce neposadila, ale milo prekvapila. Vedela by som bez nej žiť, no tiež si hovorím, že niekedy je to líčenie s ňou trvanlivejšie.
Obsah: 15 ml
Cena: cca 10 €

Pekný deň!

2 komentáre:

  1. Kdy uz bude konecne kosmetika Gosh dostupna i u nas??... Sice roll-on neni tak uplne muj salek caje, ale jine jejich vyrobky bych rada vyzkousela...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čože? Nedostupná? Hmm. To mňa táto značka nikdy extra nelákala, ale odkedy som vyskúšala očný tieň v ceruzke, zaujíma ma čoraz viac.

      Odstrániť