nedeľa 15. februára 2015

Líčenie: Perlové

Ahoj, kočky!

Od začiatku roka sa veziem na akejsi jemnej neutrálnej vlne. Znamená to, že nechty mám väčšinou nevýrazné a v líčení siaham po nenápadných farbách. Samozrejme, že túto nudu z času na čas vystriedam niečím pekne šialeným, najčastejšie super výrazným rúžom, ale aj tak si tú jemnosť celkom užívam.


So svetlými farbami si moje oči rozumejú veľmi dobre. Možno aj preto som sa našla práve v skromnom líčení očí (kto mi potom vysvetlí to množstvo farebných tieňov, ktoré vlastním) a výrazných perách. Taktiež som maniačka na metalické očné linky - tie moje oči vždy rozjasnia a otvoria pohľad.


Na dnešné líčenie som použila vlastnoručne namiešaný mejkap (nie, nevyrobila som si ho, len som zmiešala pár mejkapov, ktoré mi samostatne až tak nesadli,  do jedného, s ktorým sa už dá čarovať) a zafixovala ho krásnym rozjasňujúcim púdrom Catrice. Tvár som vytieňovala najúžasnejšou lícenkou NYX v odtieni Taupe (neverím, že na kontúrovanie existuje lepší odtieň) a líčka oživila chladnou ružovo-sivou lícenkou Estée Lauder.


Podklad pod tiene mi vytvoril rozjasňujúci roll-on Gosh, na ktorý sa práškové tiene skvelo prichytia a naozaj dobre držia. Naň som naniesla najskôr strieborno-béžový tieň Catrice a do vnútorného kútika oka som naťupkala o niečo trblietavejší strieborný tieň Essence. Aby som pohľad prehĺbila, nabrala som na blendovací štetec trocha farby z lícenky NYX a prešla ním po nadočnicovom oblúku, ale aj po spodnom viečku. Vnútorný kútik oka som rozjasnila maličkým množsvom rozjasňujúcej ceruzky Essence.


Nesmie mi tu chýbať metalická tekutá linka (Catrice, limitka), ktorá líčeniu dodá tú správnu iskru. V náznaku som linku použila aj na vonkajšej strane spodného viečka. Riasy som nalíčila vrstvou riasenky (Chanel). Obočie som vytvarovala a len jemne dokreslila obľúbenou ceruzkou Catrice.




Aj keď je líčenie pier veľmi neutrálne, trocha som zaexperimentovala, ale s výsledkom som nakoniec spokojná nebola. Najprv som pery obtiahla transparentou kontúrkou Essence a jemne ich ňou aj vyplnila. Môj experiment spočíval v tom, že som na pery použila aj trocha strieborno-béžového tieňa - do kútikov a na okraj stredu hornej pery a celé "dielo" som dokonala pridaním trblietavého (ale nádherného) lesku na pery (Guerlain). Vyzeralo to vážne divne, mne podobné veci zjavne nesedia. Preto som siahla po jemnom ružovo-fialovom rúži Manhattan.



Použité produkty:


Pekný deň!

7 komentárov:

  1. Jako vždy nesmírně sluší, palec nahoru:-) Tohle třpytivě perlové líčení se mi líbí. A rozjasňující pudr Catrice mám ráda, sahám po něm docela často.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím povedať, že ten púdrik momentálne používam skoro každý deň a páči sa mi, ako pleť pekne rozžiari bez efektu trblietok :) A teším sa, že sa líčenie páči...

      Odstrániť
  2. Krásne, jemnucke ;-) Také dievčatko, keď niesi výrazne namaľovaná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tá linka od Catrice je krásna, už sa asi nedá zohnať?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj je veľmi pekná, ale bola to limitka kedysi pred rokom, tak už sa asi nedá zohnať :(

      Odstrániť