pondelok 3. novembra 2014

Vegánsky koncentrát

Ahoj, kočky!

Nechcem veľmi provokovať, no ak vám chcem priznať svoje pohnútky k vzniku tohto článku, inak to nepôjde. Pred pár dňami som o chlade, vetre a daždi ani nechyrovala, lebo som sa vypekala na slniečku a vyžívala sa vo vysokých teplotách. Keďže nemám cestovné balenia mojich malých pomocníkov od Dr. Hauschku, bez ktorých si už neviem predstaviť svoj kozmetický svet, zalovila som v zásobách dávnejšie zaobstaranej kozmetiky. Vytiahla som odtiaľ pár skoro zabudnutých kúskov, z ktorých jeden som sa dnes rozhodla trocha vám predstaviť.


ALTERRA, HYDRO, LIFTING-KONZENTRAT

Kozmetika Alterra je dostupná v nemeckej sieti predajní Rossmann a mňa zaujala dávnejšie najmä kvôli pozitívnym hodnoteniam dTestu. V prípade tejto značky ide o skvelú kompozíciu prírodného zloženia, dostupnosti (samozrejme pre domáce beauty maniačky) a ceny, ktorá mi chvíľami pripadá snová. Okrem toho patrí medzi Green Brands značky, čo je ďalšie príjemné zistenie.
Pri prvom použití ma koncentrát trocha prekvapil svojou dosť tekutou konzistenciou. Je mi jasné, že koncentráty sú obyčajne redšie, tekutejšie, ale aj tak som čakala skôr hutnejšiu gélovú štruktúru. Farebne ma tiež trocha prekvapil nahnedlý odtieň tejto priesvitnej tekutiny, pretože podľa obsiahnutých ingrediencií som očakávala buď niečo len priesvitné, prípadne v mliečnom odtieni. 
Konzistencia ani farba nie sú hlavným dôvodom kúpy tohto produktu, zaujímal ma predovšetkým účinok, ktorý mal byť lifingový, i keď neviem, čo som od neho presne čakala. Účinky liftingu sa na mojej pokožke ešte príliš nemôžu prejavovať (i keď nejaké spevnenie by som určite uvítala). Lenže práve tá konzistencia, farba i zvláštne svieža vôňa vo mne evokovali niečo osviežujúce, čo práve nejaký vypínací účinok môže mať. Koncentrát si príjemne hydratačný, za čo vďačí obsahu aloe vera. Okrem aloe sa pyšní zložkami ako extrakt z bio bieleho čaju, extrakt z jadier bio hrozna, či olej z hroznových jadierok. Tieto zložky spolu s kyselinou hyalurónovou sú skvelým vypínačom pleti. Za seba musím úprimne povedať, že práve tento efekt som u seba veľmi nezaznamenala, avšak koncentrát preto vôbec nezatracujem. Práve naopak, osvedčil sa ako výborný osviežovač unavenej pleti, ako taký "nakopávač" do nového dňa. Pravidelne som ho začala používať práve na dovolenke (nejaký čas som ho používala aj na jar, kedy sa mi taktiež pozdával) a pokračujem v tom stále. Znova sa však vraciam k Hauschkovej kozmetickej rutine, ale koncentrát si nechávam v zálohe na "zaspaté" rána ako povzbudzovač pleti.
Ako sa na pleti správa po nanesení? Gélové prípravky na pleť veľmi nemusím, ani takéto tekuto-gélové, takže nanášanie koncentrátu pre mňa nie je nezabudnuteľne príjemný zážitok. Množstvo, ktoré z obalu po stlačení pumpičky vyjde nanesiem na tvár a krk, prípadne dekolt, jemne ho poklepkávaním dostanem do pokožky a je to. Možno takú minútku po nanesení mám na pleti niečo ako lepivý pocit (ale nie ten klasický lepivý ako po géloch, skôr takú jemnejšiu obdobu), ale krém či mejkap sa dá na pleť nanášať ihneď. Nevšimla som si žiadnu reakciu s ostatnou kozmetikou, žiadne "cuckovanie" krému či mejkapu. Pre moju pleť je tento koncentrát príjemná ranná vzpruha s príjemným zložením a verím, že aj ďalšími benefitmi, pretože obsahuje vitamíny C a E. Za necelých 5 eur pekne nadupaná vecička. Ocenia aj vegáni.
Obsah: 30 ml
Cena: cca 5 €







Pekný deň!

6 komentárov:

  1. Tento produkt sa mi veľmi páči :) Narozdiel od teba, ja gélovú konzistenciu v krémoch zbožňujem, neviem prečo, jednoducho asi sa mojou mastnou pleťou viac kamaráti. Samé skvelé ingrediencie a tá cena, aach škoda len, že Rossman nemám ďaleko široko nikde v okolí :(

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento výrobok má veľa kladov, no aj jeden veľký zápor - nie je pre nás ľahko dostupný. Škoda. Pomer cena-kvalita je v prípade tejto značky viac ako príjemný.

      Odstrániť
  2. Vyzerá celkom zaujímavo aj má dobré zloženie. Kozmetiku Alterra registrujem už dávnejšie, no nejak som si od nich ešte nič nekúpila, celkom ma lákajú ich produkty na vlasy, budúci týždeň možno zavítam do Rossmana u našich susedoch a možno kuknem aj na tento koncentrát :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ti želám šťastnú ruku pri nákupoch. Od tejto značky som už mala jeden kondicionér, ale nič pozoruhodné sa neudialo. Na druhej strane, na iných vlasoch sa možno niečo udeje :)

      Odstrániť
  3. tak ten vypadá hodně zajímavě, mrknu na něj :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa je to produkt, ktorý si zaslúži pozornosť. Hoci ten liftingový efekt sa u mňa (zatiaľ) neprejavil, ako "frische kick" je však účinný. No a svojim zložením určite neublíži. :D

      Odstrániť