piatok 28. novembra 2014

Ešte jednu mentolku, prosím

Ahoj, kočky!

Zasa prichádzam trocha po funuse, ale nedá mi neukázať vám ho.

RIMMEL, 873 BREAKFAST IN BED

Obivne som nad ním vzdychala už v lete, keď sa kočky predbiehali, ktorá nám ich skôr ukáže. Vlastne tento mentolový odtieň spolu s nejakým bielym boli asi spolupracujúcim blogerkám zasielané zastúpením firmy k recenzovaniu, preto ich bolo všade plno. A preto som vám ho teraz, niekoľko mesiacov po ošiali, nechcela vešať na nos. Avšak tak ako sa mi páčil vtedy, keď som po ňom len túžila, páči sa mi teraz, keď ho mám, čo ma núti sa ním pochváliť.


Sýtu mentolovú krémovku som si priala dlho, aj keď som sa bála, že by som ju neunosila. Ešte možno tak v lete, keď farbám dovolíme takmer všetko. Ale teraz? Našťastie som v drogérke, keď som sa po dlhom čase šuchla okolo stojanu Rimmel, ani na chvíľku nezaváhala. A teraz sa táák teším. Farba je to síce vyslovene letná, ale na mňa pôsobí zamrznutým dojmom, preto si spolu iste vyjdeme aj na nejakú sviežu zimnú prechádzku.




Moje mrazivé dojmy v odtieni potvrdzuje aj prítomnosť jemnučkého bieloperleťového shimmera, ktorý je viac viditeľný vo fľaštičke ako na nechtoch. Povedala by som, že je to dobre, lebo perleť na nechtoch až tak nemusím a tu je po nalakovaní akoby vpitá do farby, takže nesedí na povrchu. To sa mi páči!
Lenže objavili sa aj slabšie stránky tohoto ospevovaného krásavca. Tvrdí o sebe, že ho postačí len jedna vrsta a že vyschne do 60 sekúnd. Ak by som uverila, na nechtoch by som neuvidela peknú rovnomernú vrstvu farby a bola by dokonca pootláčaná. Takže pekne dve vrstvy a pre rýchle schnutie zázrak menom Insta-Dri (Sally Hansen). Ďalším neduhom bolo maličké odštiepenie na jednom nechte hneď na druhý deň, čo ma trocha zamrzelo, ale bola to len malá odlúpnutá smietka, tak beriem. Lenže už na tretí deň som si všimla povrchové popraskanie farby. Viem, že je to bežný jav krémoviek s bielym základom, ale toto naozaj nemám rada. 


Zo všetkých stán som počula, aký skvelý štetček tie rimmelácke laky majú. Prepáčte, to naozaj? Zvedavosť bol jeden z atribútov kúpy, ale aké bolo moje sklamanie, keď som z tej krásnej farbičky vytiahla strapatý a veľmi zle zastrihnutý štetček. Nelakovalo sa mi ním práve najlepšie, ale malo to jednu výhodu - dávala som si lepší pozor a viac som sa sústredila. Celkom sa oplatilo, vidno, že lak trocha zatekal.


Vdýchla som mu ešte deň života striebornou francúzskou linkou, ale potom musel ísť dolu. Vo výsledku som s lakom spokojná, ten odtieň je tak krásny a keď som zistila, že so striebornou linkou vyzerá "dósť dóbre", máme tu ďalšieho adepta na obľúbenca mesiaca.
Obsah: 8 ml
Cena: 1,99 €








Pekný deň!

8 komentárov:

  1. Mám ho tiež a úplne súhlasím s recenziou, je to nádherný odtieň, ale lakuje sa príšerne, ten štetček je hrozný a ja som na dokonalé krytie potrebovala až 4 vrstvy, takže ho vyťahujem len výnimočne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto ma vždy poteší - keď mi niekto napíše, že súhlasí s recenziou, lebo má podobné skúsenosti. Nie, žeby mi išlo o jednotný názor, ale niekedy mám obavu z toho, aby som zbytočne nejaký výrobok neprechválila alebo mu nekrivdila. Ale 4 vrstvy? Dosť. No vlastne ti to verím, lebo je asi lepšie ho takto navrstviť v tenučkých vrstvičkách a nespoliehať sa na tú jedinú, ktorá podľa mňa dokonalá nebude.

      Odstrániť
  2. Ach ach, ty Tvoje krásné nehty, to je paráda, vždycky to máš i moc hezky nafocené, líbí:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, Dani :) Vidím, v koľkých veciach sa ešte musím zdokonaliť, ale pochvalné slová pôsobia veľmi povzbudivo...

      Odstrániť
  3. Mám, ale bledoružový a nechápem, prečo som radšej nezobrala tento odtieň. :D S recenziou bohužiaľ súhlasím, blbo sa lakuje, je hustý, štetec na nič a hrozne čiarkuje.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento odtieň sa mi hneď zapáčil a hlavne som zháňala nejaký mätový s bielym základom. Odtieňovo som teda nadmieru spokojná. Ten štetček ma mrzí, podľa mňa je veľmi odfláknutý, čo by si tak vychytená značka ako Rimmel mala usledovať. Ja si na ňom môžem cibriť sústredenosť :D

      Odstrániť
  4. za inych okolnosti by som napisala ze je to podla mna jarna farba, ale ako ti ho vidim an nechtoch strasne sa mi paci a je uplne super aj na teraz :) fakt krasna farba!

    Posledne dni giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Raz za čas treba vybehnúť zo zabehnutých koľají, napríklad aj takýmto "slniečkovým" lakom rozbiť všetky tie tmavé jesenné farby :D

      Odstrániť