štvrtok 2. októbra 2014

Spotrebované - september

Ahoj, kočky!

Je to neskutočné a ja tomu stále neverím. Október. Dnes už druhý. Ako mohol začať skôr, ako skončil môj obľúbený september? No počkať, keď sa pozriem na tú kôpku spotrebovanej kozmetiky za minulý mesiac, vyzerá to tak, že september trval aspoň 60 dní. Lenže netrval, obligátnych 30 vyspaní sme absolvovali a pokiaľ ide o tie práznde obaly, v podstate mi došla väčšina dlhodobo používaných vecičiek.


Začnime v sprche, v nej každý deň strávim pár príjemných minút, ktoré som si užívala aj vďaka týmto plastovým obalom. V prvom bol ten najvoňavejší telový píling na svete, ktorý sa síce pílingovým efektom nevyrovná podomácky vyrobenému cukrovému pílingu, zato jeho vôňa bola lahodnejšia ako najsladší med. Mala som ho doma niekoľko rokov (priviezla som si ho z dovolenky) a nevedela som sa s ním rozlúčiť. Vlastne ani teraz neviem, či budem schopná hodiť prázdny obal do koša. Tá vôňa bola božská a som si istá, že už nikdy nič podobné nezoženiem.
Sprchovacie gély Dove a Balea voňali tiež krásne, ale ani jeden nebol pre mňa mimoriadny. Dokonca pistáciový Dove ma troška sklamal, lebo jeho vôňu som si predstavovala inak a dosť som sa naň tešila. Nevadí, voňavých záležitostí do sprchy je na skúšanie neúrekom.
Aj telový krém Balea s cukrovou vôňou som mala otvorený niekoľko mesiacov. Najprv ma bavil, potom vôbec, až som si k nemu znova našla cestu a dosť mi vyhovoval. Kúpiť ho znova síce neplánujem, nato mám priveľkú zásobu, ale odporučiť ho môžem - výborne sa rozotiera, vonia ako sladké vanilkové rožky a pokožka je po ňom krásne vláčna.


Z pleťovky sa mi podarilo konečne minúť micelárku Garnier. Tá ma lákala predovšetkým celkom pekným obalom pripomínajúcim chýrnu Biodermu, ale účinkom to nebolo ono. Zatiaľ zostávam verná L'oréalke, ktorá mi veľmi vyhovuje. Neviem, táto Garnier bola príliš vodová alebo čo, odlíčiť očný mejkap a najmä riasenku bol pre ňu boj.
Tá malá červená tubička bola dosť príjemná zubná pasta Ajona. Stačilo z nej naniesť množstvo veľkosti malej šošovičky a parádne čistila. Určite ešte kúpim.
Minutí vlasoví pomocníci boli k mojim vláskom dosť priateľskí - šampón Guhl proti lupinám ma síce lupín nezbavil, ale dobre umýval vlasy a veľmi ich nevysušoval. O vlasovej kúre Doliva som písala pochvalný článok, za ktorým si doteraz stojím. To isté platí o intenzívnom vlasovom sére Balea, ktoré je naozaj výborné, pomáha suchým vlasom, nemastí ich a nezruinuje peňaženku. Pri používaní dvakrát do týždňa mi táto malá fľaštička vydržala skoro rok.


Ani oblasť dekoratívky nezostala bez svojich zástupcov. Minul sa mi púder Catrice, ktorý mi síce vyhovoval, ale ku koncu už akosi nie. Používala som ho viac ako 7 mesiacov, prakticky denne. Mnohé kočky si ho veľmi chvália, ja zostávam pri hodnotení lepší priemer, resp. dosť dobrý drogérkový púder. Podobne to bolo aj s bronzerom a lícenkou v 1 z minuloročnej limitky Catrice. Používala som ju mimoriadne rada o čom svedčí skoro prázdny obal, avšak ku koncu sa mi s ňou začalo dosť zle pracovať, preto ma opustila trocha predčasne. S riasenkami mám v poslednom čase len patálie. Žiadna mi nie je dobrá, pri odličovaní v sprche ma všetky štípu v očiach (ale môže to byť aj tieňmi alebo odličovačom) a žiadna mi nerobí také riasy, aké chcem. Čaute!


Vzorky voňaviek Trussardi My Name a Marc Jacobs Daisy si určite v plnom balení nekúpim. Na mňa boli príliš nevýrazné a obyčajné. Insta-Dri môžem donekonečna ospevovať, spokojná som s ním nadmieru a už veselo používam ďalšie balenie. Odlakovače s hubkou obľubujem už niekoľko rokov, ale nemôžem povedať, žeby práve tento Ebelin viedol v ich rebríčku. V podstate naň nemôžem povedať nič zlé, ale poznám lepšie - to sú všetky tie nenápadné "neznačkové", ktoré majú len v malých zapadnutých drogérkach.


Na rad prichádzajú vzorky dvoch sprchovacích gélov, ktoré v mojej sprche spôsobili voňavú šokovú terapiu. Doslova šokovú a doslova terapiu. Z tých vôní som sa mohla zblázniť. Famózne. Ružová vanilkovo-malinová bola sladkou odmenou za pracovným dňom, zelená mätovo-čajovníková zasa terapiou na každý problém - stačil jediný nádych a hneď boli problémy v nedohľadne a ako bonus mi zostal ten mätový odér v miestnosti. No hotová aromaterapia. Obaly od odličovacích tampónikov alebo tekutého mydla tu často nedávam, no práve sa minuli, tak som ich hodila na fotku. A len tak pre info: tieto tampóniky sú najlepšie.


Vzorky krémikov Dr. Hauschka boli úplne úžasné a vďaka nim som si už aj kúpila plné balenie očného krému. Ak inklinujete k prírodnej kozmetike, preskúmajte túto značku a hlavne sa pozrite na zloženie výrobkov, z ktorého vás bude hriať pri srdci tak ako mňa. Päťdesiatmililitrový balíček s vlasovou maskou Argan Oil bol jeden skvelý kup v predajni Primark. Ak sa mi tam ešte podarí dostať, kúpim si ich do zásoby, pretože vlasom pomáha. V kombinácii s dodatočnou starostlivosťou nejakým vlasovým olejom a nimbovou vodou Dr. Hauschka sa mi podarilo dosiahnuť hladké, pružné a na pocit zdravšie vlasy hneď po prvom kombinovanom použití.
Pílingová pleťová maska bola zasa skôr spestrením môjho "maskovania", pretože aj keď pekne voňala, pocit po jej použití mi nebol nejako extra príjemný. Pleť pílingujem pred nanesením masky, aby tá lepšie účinkovala a pílingovanie práve intenzívne ošetrenej pleti je skôr znakom masochizmu. Ehm, trocha to bolelo.
Zhodnotiť krém Bebe More sa mi, žiaľ, nedá, zato očný elixír od Estée Lauder ma napočudovanie dosť zaujal. Mal príjemnú krémovo-gélovú (viac gélovú) konzistenciu a citlivá pokožka očného okolia sa z neho tešila.


Skoro som zabudla na svojho veľkého obľúbenca, ktorý už dosiahol svoje dno - ceruzkový rúž Max Factor. Sprevádzal ma životom vyše roka a bola to moja posledná záchrana, keď som nevedela, čo na pery. Bol to jeden skvelý výrobok a bude mi dosť chýbať. Jeho posledné milimetre už boli síce nepoužiteľné, tuha bola akoby rozpadnutá a pri nanášaní na pery sa drolila, ale aj tak som mu nevedela odolať. Prečo si ho znova nekúpim? Lebo som objavila Meltedky (Too Faced) a moja zbierka rúžov sa za posledný rok tak zväčšila, že... No neviem, možno predsa len neodolám ;)


Podarilo sa aj vám dostať nejaký rúž na úplné dno?

Pekný deň!

6 komentárov:

  1. V živote sa mi ani za štvrť roka toho toľko nepodarilo minúť..:) Inak, ak bojuješ s lupinami, mne pomáha buď Nizoral alebo Pantehair proti lupinám - oboje v lekárni. Mňa vždy na jar a jeseň začnú trápiť a tieto dva šampóny ich vždy vytrhnú z biedy...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sama sa čudujem, koľko vecí sa mi tu nahromadilo :D Mnohé z nich som však používala už dlhšie alebo s prestávkou a takto sa tu stretli ich prázdne obaly.
      Nizoral šampón si plánujem kúpiť, no zatiaľ čakám na účinky nimbovej vlasovej vody. Zdá sa mi, že pomáha, aj keď lupiny neustupujú, ale zdá sa, že sa niečo deje, mení, len to chce čas. Kedysi mi skoro po prvom použití pomohol taký šampón od Avonu, ktorý sa, žiaľ, dlho nevyrábal. Mala som dve balenia a pamätám, že bol skvelý.

      Odstrániť
  2. Pekna zbierka! Mne sa tiez zadarilo a mam 21 minutych kuskov. Vzdy sa z toho tesim,bo je na polickach dalsie miesto pre nove a neodskusane ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hmm, aj ty si mala úspešnú sezónu ;) Na prázdnych obaloch ma najviac teší to, že je tých vecí zasa menej. Všeobecne nemám rada byť obklopená množstvom vecí (i keď mám tej kozmetiky vážne dosť), ale aby mohlo prísť nové, treba sa rozlúčiť so starým, nie?

      Odstrániť
  3. Ten peeling s medvídkem Pů je roztomilej :) Pěkná spotřeba
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za tým pílingom som skoro plakala... No vážne, pri poslednej sprche mi za ním bolo tak ľúto - lebo ten obal... lebo tá vôňa... tá vôňa... Ale asi mi náhoda dopomohla nájsť jeden sprcháč, ktorý bude voňať veľmi podobne, medíkovo, len je zasa dostupný v zahraničí. (PS: Už ho mám! No ešte neotvorený.)

      Odstrániť