štvrtok 21. augusta 2014

Líčenie: Sivé s fialovou linkou

Ahoj, kočky!

Nedávno sa mi pokazil foťák, takže mi celkom zmrzli blogové plány. Zasa celkom nie, lebo mám v zálohe ešte niekoľko nedokončených príspevkov, lenže na začiatku leta som vám sľubovala istý pravidelný harmonogram publikovania, a to teraz, koncom leta, nebudem schopná splniť. Ide hlavne o články s líčením a manikúrou. Vo foťáku mi nefunguje blesk a niečo s priepustnosťou svetla a vôbec nedokážem líčenie nafotiť. Celkovo fotky, kde je pokožka (tvár, ruky), sú nepoužiteľné. Odstránenie tohto problému momentálne vidím na dlhšie, preto naozaj neviem, čo a ako ďalej. Mohla by som publikovať recenzie, lebo výrobky sa nafotiť dajú, ale nebudem tu nasilu tlačiť niečo, čo som ani poriadne nevyskúšala. Dúfam, že to poriešim.

Líčenie, ktoré vám dnes ukážem, je vyslovene párty líčenie, tak trocha v romanticko-rockovom štýle. Nemala som veľa času venovať sa mu, takže pôjde o dosť jednoduchú záležitosť, ak keď tie linky a trblietky by mohli nasvedčovať o dlhšom procese.

Postup:

  1. K výrazným očiam je treba krásnu pleť, ktorú som dosiahla pomocou krémového mejkapu Alverde. Ten som v T-zóne prepudrovala tenučkou vrstvou púdru Catrice, ktorý ale na fotke produktov chýba.
  2. Na líčka som prstami "naťupkala" krémovú lícenku Catrice v krásnom tlmenom ružovom odtieni.
  3. Obočie som dokreslila čiernou ceruzkou Givenchy.
  4. Celé pohyblivé viečko som vymaľovala tmavým sivým tieňom Dior (v paletke vľavo dole), ktorého okraje som rozmazala svetlejším sivým (v paletke vľavo hore). Takto zmiešané tiene som potiahla aj na spodné viečko, a to v silnejšej línii.
  5. Spodné viečko a vnútorný kútik som farebne zmäkčila metalickou fialovou ceruzkou Essence.
  6. Metalickou tekutou linkou Essence (ach, opäť na fotke produktov chýba) v ružovo-fialovom odtieni som potiahla linku pozdĺž horných rias.
  7. Tentokrát som nepoužila riasenku, ale odvážila som sa na umelé riasy. Keďže moje vlastné sú dosť dlhé, tie umelé mi vytláčali preč, preto som ich rozstrihla a nalepila len polovice na vonkajšiu polku viečok. Efekt to bol pekný, ale ja si na ne neviem zvyknúť.
  8. Celé pery som vykreslila kontúrkou Nars v zvláštnom béžovo-hnedom odtieni a šťavu som im dodala kvapkou transparentného lesku Essence.
(Tentokrát nemám veľa fotiek, pretože som ich zrejme omylom vymazala alebo čo, lebo ich nemám v pôvodnom súbore.)

Dajte mi vedieť, či sa vám dnešné líčenie páčilo.




Pekný deň!

2 komentáre:

  1. Pristane ti ten fialový akcent ;) Obdivujem ako si sa vyhrala s tými mihalnicami, vyzerá to strašne dobre a tak zvodne ;)
    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéé, ďakujem :) Tiež sa mi to páči, aj na iných a nevadí mi, ak niekto nosí primerané umelé riasy aj na bežný deň. No ja tak ďaleko ešte nie som, stále mám strach, že ich niekde stratím, to by som sa hanbila. Ale na večer to už zvládam, akurát tá blbá vec, že moje mihlanice mi ich strašne vytláčajú.

      Odstrániť