nedeľa 1. júna 2014

Spotrebované - máj

Ahoj, kočky!

Pozrite sa na ten bordel, vyzerá to na slušnú čistku v mojich zásobách vzoriek a pozrime ho, dokonca pošli kadejaké linky a ceruzky z dekoratívky. Žeby tu bol niekto akčný?


Ako vidíte, plných balení výrobkov nie je tento mesiac veľa. Minula som len sprchovací gél Fruttini Milky Orange. Značku Fruttini som si už dosť dávno obľúbila pre jej výrazné vône a skutočne dobrú kvalitu výrobkov. Na Slovensku sa už, myslím, dlhšiu dobu nedá zohnať, takže keď som na ňu natrafila v zahraničí, musela som si čo-to nakúpiť. V zásobe ma čakajú ešte 3 ďalšie sprcháčiky, z čoho vyplýva, že by som si kúpila aj ďalšie balenie.
Do poslednej kvapky som vyžmýkala micelárnu vodu 3v1 Nivea. Kto čítal recenziu, predpokladá, že si ju už viac nekúpim a predpokladá správne. Zdôrazňujem však, že nie je zlá, v podstate svoj účel plní, ale ja mám na micelárku vyššie požiadavky, keďže viem, že iná mi tie požiadavky bez problémov splní.
Odlakovač Isana s hubkou mi slúžil dosť dlho a ešte by voľačo zvládol, lenže pri predstave, aký zafarbený a plný trblietok musí byť vo vnútri, ho posielam do večných lovíšť a vyberám mu náhradu. Fungoval ako treba, preto ho tu možno ešte uvidíte.


Gel-look topcoat od Essence bol u mňa stálicou. Spočiatku som ho používala ako podkladový i vrchný lak, neskôr len ako podkladový. Bola som s ním celkom spokojná, hoci ako podklad nebol celkom vhodný. Je to však veľmi dobrý nadlak, ktorý nechtom dodá krásny lesk, no neudrží farebný lak dlho neporušený.
Tekuté linky Essence mi vyhovovali všetky a nebyť géloviek Maybelline, kupovala by som si naďalej essenčatá. Na linku vo fixke som písala aj recenziu, na ostatné nie, hoci aj o tých ostatných by som napísala skôr pozitívne veci. Žiaľ, o ceruzkách (vrátane ceruzky Essence Stays no matter what) sa nič pozitívne povedať nedá. Všetky sú príliš tvrdé, ťažko sa s nimi pracuje a pri nanášaní mi spôsobujú bolesť. Tá Essence bola však do prvého zastráhania veľmi príjemná, no odvtedy je tuhá, láme sa a drolí. Nemá zmysel ich ďalej nechávať v zbierke, preč s nimi.


Vzorky, vzorky, všade samé vzorky. Ale sa ich nazbieralo, no aj tak mám ešte celkom slušnú zásobu. Rozmýšľam, ktoré z nich by stáli za obhliadnutie v plnom balení. Máločo kozmetické nás môže osloviť v objeme 1,5 ml, avšak stalo sa. Celkom ma upútal ten tyrkysový olej na vlasy Gliss Kur. Robil pekný lesklý efekt na vlasoch a príjemne voňal, najkrajšie zo všetkých troch. Poriadnym rozptýlením pre zmysly je aj telové mlieko Playboy Play it sexy. Jeho vôňu je z obalu cítiť aj skoro dva týždne po spotrebovaní. Ku kúpe ma nahlodali aj vzorky šampóna a kondicionéra Rausch. Nejaký šampón tejto značky chcem určite vyskúšať. Sklamaním boli pre mňa krémiky Bioderma. Nechápem to, pretože kozmetika tejto značky mi doteraz vyhovovala, lenže zrazu mi po krémoch vyskočili pupáky. Ak máte dobrý zrak, vidíte tam aj dve vzorky parfémov. Jedna z nich je skôr osviežovač do WC (DKNY), druhá zasa objekom túžby (krásna sladká Everose od Jil Sender).


Poznáte ten pocit, keď sa vám uvoľní miesto v kozmetickej taštičke (skrinke, skrini, truhlici...)? Ten je teda neopísateľný. Preto sa posnažím a budúci mesiac zlepším skóre.

Pekný deň!

2 komentáre:

  1. Já jsem minulý měsíc spotřebovala jen odlakovač, sprcháč a krém, jsem ostuda :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sa budeš musieť nad sebou zamyslieť!!! Takto to nepôjde :D Ale teší ma, že nie som jediná, komu to míňanie až tak nejde. Nebyť tých vzoriek, tiež toho veľa nemám.

      Odstrániť