sobota 14. júna 2014

NEW IN - jún

Ahoj, kočky!

Víkend sa nám začal pekne a ja verím, že väčšina z nás si ho chce užiť niekde vonku na slniečku, pri vode (vo vode), na bicykloch, či len tak váľaním sa v záhrade. Pre mňa to bude asi na dlhšiu dobu jeden z posledných oddychových víkendov, preto si ho hodlám užiť podobne. Nechcem preto nikoho dlho zdržiavať čítaním, takže dnes si dáme len pár fotiek a riadkov o mojich posledných kozmetických nákupoch. Nové oblečko sa mi fakt nechce fotiť, zdá sa mi, že to nikdy nevyzerá tak, akoby som chcela.
Môj prvý júnový nákup vlastne nebol nákupom, ale darčekom. Mala som totiž meniny a od sestry som dostala pekný zelenkavý balíček s pleťovou kozmetikou Oriflame. Všetko to už poctivo používam a robím si zápisky na recenizu.


Jeej, po dlhšej dobe som sa zasa ocitla v rakúskej drogérii Bipa. Práve tam mali akciu na dekoratívku, tak som si niečo málo dopriala - skvelý rúž Manhattan, veľmi pekný efektový lak Manhattan, obľúbenú riasenku Wah Wah Woom tentokrát v oranžovej verzii s plasovým aplikátorom, nejaké zaťahovacie sponky a konečne som si kúpila niečo od značky Ziaja. Je to krém na ruky s kozím mliekom. Najviac sa mi na ňom páči to balenie.

Zubné kefky Curaprox v trojbalení bol celkom oriešok zohnať, ale podarilo sa. V takejto farebnej kombinácii som ich ešte nemala.


Ďalší meninový darček - cyklistické rukavice. Keďže moje pôvodné čierne akosi nikde neviem nájsť, dostala som farebnejšiu alternatívu, ktorá sa mi hodí k dresu aj bicyklu. No štýlová som v každej chvíli :D


Druhé jéééj! Nákupy v Nemecku. Ako ja tam rada nakupujem. Drogéria Rossman tam stojí za všetky prachy. Vždy tam nájdem toľko zaujímavých vecí a ich vlastné značky (napr. Isana) sú aj napriek nižšej cene skutočne kvalitné. Konečne sa mi znova podarilo kúpiť aj obľúbenú zubnú pastu Weleda.


Narazila som tam aj na výpredajové kúsky Catrice limitky Haute Future. Nič z toho som, samozrejme, nepotrebovala, no pri spočítaní, že za tieto tri kúsky pri pokladni nezaplatím ani 6 eur, bolo rozhodnuté. Nákupu sa však teším, pretože takéto holografické maľovátka mám vážne rada. Naružovelý holografický lak mi v zbierke skutočne chýbal.


Aj keď moje júnové nákupy nie sú možno zvlášť zaujímavé, ja sa z nich veľmi teším. Vybrali by ste si z nich niečo aj vy?

Pekný deň!

4 komentáre:

  1. No ty laky Catrice vypadají nádherně, co jsem zatím měla možnost vidět. :) Vůbec se nedivím, že jsi neodolala, taky bych po něm rychle sáhla. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že som si ho kúpila. Veď holografov nikdy nie je dosť, najmä v drogérkach, kde sa ťažko zháňajú :)

      Odstrániť
  2. Noo, keď vidím tie cyklistické rukavice, tak som si spomenula, že aj ja mám nové, len ešte svetlo sveta neuzreli, musím s tým niečo spraviť:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť