sobota 7. júna 2014

MAY FAVOURITES

Ahoj, kočky!

Tentokrát som si dala trocha načas, ale stihla som to vlastne ešte v prvej tretine mesiaca. Predstavujem vám svojich obľúbencov za mesiac máj.


MAC, Face and Body Foundation
Túto 50 mililitrovú fľaštičku mám už dosť dlho a stále je skoro plná. Okrem toho, že mejkap má väčšie balenie ako väčšina iných mejkapov, akosi som ho prestala používať. Potom ma niečo naviedlo, aby som po ňom znova siahla a ja som nanovo objavila jeho prednosti. Je to parádny spoločník, s ktorým si ľahko vytvorím mejkap s ľahkým i vyšším krytím. Super, zvažujem dokúpenie ešte nejakého svetlejšieho odtieňa na zimu a miešanie.


YSL, Flower Crush Palette, Rosy Blush
Napriek tomu nádhernému obalu a dokonele krásnemu obsahu to nie je moja top lícenka a do májových obľúbencov sa zaradila najmä preto, že sa mi väčšinou hodila k líčeniu. Hovorí sa mi to naozaj ťažko, ale nedotknutá v krabičke je omnoho zaujímavejšia ako na líčkach - vadí mi, že na nich je svetloružová a nie broskyňová a zanecháva dosť veľké trblietky. Nehovorím, že je nepoužiteľná, skôr to nie je produkt na bežné každodenné nosenie (ak práve netúžitie po diskolíčkach).


CATRICE, rozjasňovač a báza pod očné tiene, LE Matchpoint
Zázraky sa dejú a udiali sa aj v prípade tejto bázy a rozjasňovača v jednom. Limitka Matchpoint bola dostupná (nie však u nás, prekvapivo) asi pred rokom, kedy som si kúpila aj tento produkt. A celý ten rok som nevedela, čo s ním. Ako báza je nanič, vôbec nefunguje, tekuté rozjasňovače moc nemusím. Vlastne teraz už áno. Raz som túto vecičku skúsila ako rozjasňovač na očné viečka a už ho nedám z ruky. Používam ho každý deň na rozjasnenie očí, nosa a lícnych kostí a je supeer. Mám rada, keď mi nejaký nanič výrobok ukáže svoju silnú stránku.


DIOR, Dior Addict Fluid Stick
Najparádnejšie patlátko na pery, ktoré som si vysnívala a hneď aj musela mať. Recenzia tu bola len pred pár dňami a za všetkým v nej si stojím. (Na spoločnej foto obľúbencov nie je, lebo ho akosi neviem nájsť.)


LANCOME, Lip Lover
Lip Lover je momentálne môj najvernejší spoločník. A aj keď som viac na rúže, tento lesk so mnou pravdepodopne prežije celé leto, lebo ho mám neustále v kabelke. K tomuto privilégiu mu dopomohlo praktické malé balenie, klikací systém otvárania a univerzálny odtieň.


SALLY HANSEN Coral Reef & ESSENCE L.O.L
Farebné, žiarivé, veselé, lesklé. Pastelové odtiene som tento rok veľmi skoro vymenila za tieto šťavnaté letné farbičky. Coral Reef som síce ešte nenafotila, zato L.O.L ste už mohli pred časom obdivovať na fotkách. Odvtedy som ho mala na sebe x-krát a stále sa ho neviem nabažiť. Hodí sa skôr na dlhšie nechty.


SUDOCREM
Nesmejte sa. Raz som si ho kúpila, začala som ho používať namiesto nočného krému a zdal sa mi byť dobrý. Neviem celkom zhodnotiť, či nejako zvlášť mojej pleti pomohol, asi by som na to potrebovala dlhšiu dobu, no určite mi nepohoršil a čo-to pomohol zachrániť.


VICHY, Normaderm krémik na vyrážky
Bez tejto vecičky nemôžem existovať už roky. Pomôže mi vždy, keď sa mi na tvári objaví nejaký votrelec. Minulý mesiac bol celkom v nasadení.


SCHWARZKOPF, got2be Volumania
Vlasový sprej vytvárajúci objem vlasov je mojou malou srdcovkou. Predovšetkým pre jeho dokonalú vôňu horúcich malín. Ale aj efekt stojí za to, skutočne mi pomôže mierne vlasy nadvihnúť a dodať im objem, no objavila som aj jeho skrytý talent - dá sa použiť ako alternatíva suchého šampónu, keďže z koriekov vlasov vycucá prebytočnú mastnotu.


Aj vy ste si v máji niečo obľúbili viac ako inokedy?

Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Od tejto novej ružovej rady Got to be mám sprejové tužidlo a je skvelé! Ale zaujal ma krém od Vichy asi si ho pôjdem kúpiť, pretože v poslednej dobe mám tiež problém s votrelcami :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sprejové tužidlo? Tak to budem musieť omrknúť :) Tento krémik od Vichy mám už pár rokov a stále funguje dokonale. Myslím, že teraz je už v novom balení a ja dúfam, že je rovnako účinný, lebo môj sa mi už čochvíľa minie a bez neho naozaj nemôžem existovať. Funguje u mňa skutočne perfektne, ak si na tvári nahmatám bubáka ešte v zárodku, po prvej aplikácii je preč. Ak je už vonku na pokožke, najneskôr do 2 dní sa ho zbavím, pleť mi v jeho okolí nevysuší a nevytvorí "kráterík", ani nezanechá jazvu. Pre mňa NAJ NAJ NAJ!

      Odstrániť
  2. Já se tedy nesměju, ale Sudocrem používám na syna na zadek a taky mu vyhovuje :)) Je to prostě všestranný pomocník.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hihi, čítala som naň samé chvála, tak som sa odhodlala ho vyskúšať. A je to fajn krémik :D

      Odstrániť