piatok 16. mája 2014

[NOTD] Feather effect

Ahoj, kočky!

To mi teda trvalo! Poriadne vyskúšať nadlak s "pierkovým" efektom. Čo to je? To sú tie drobučké čiaročky, ktoré majú na nechtoch vyvolať dojem peria. Oukej, trocha nadnesené, ale pozrite sa na to, ako taký efekt vyzerá v skutočnosti.

ESSENCE, SPECIAL EFFECT TOPPER, 19 BIRD OF PARADISE

Viete čo, bála som sa ho. Doslova bála. Jeden podobný topper s čisto bielymi čiaročkami už v zbierke mám a stále neviem, čo s ním. Nedarí sa mi ho skombinovať s podkladom tak, aby som bola spokojná. Pri pohľade na farebné pastelové čiaročky som sa potešila: "Kombinovanie si uľahčím tým, že ako podklad zvolím niektorú z farieb čiaročiek." Najskôr som skúšala na papier, ale stále nie a nie nájsť ten správny podklad. O pár týždňov prebehla ďalšia skúšačka, kde som ho konečne našla - jemnučký telový lak. Keď som sa potom o týždeň odhodlala nalakovať si nechty na "páperie", ten béžový som nevedela vyloviť z preplnenej lakovej škatule. Tak som sa uchýlila k veľmi svetlej ružovej. Výsledok si pozriete nižšie. Chcem totiž ešte povedať, že prvý deň sa mi tento look vôbec nepáčil. Druhý deň sa vo mne niečo zlomilo a ja som sa z takejto efektnej kombinácie celkom vytešovala. A musím povedať, že takéto nechtíky sa mi zdajú byť také MILÉ :) Čo poviete? Páči? Nepáči?
Obsah: 8 ml
Cena: cca 1,99 €
Topper na nachádza v stálej ponuke značky Essence.





Ako podklad pod topper som použila lak Colour & Go od Essence v odtieni č. 104 Sweet As Candy.

Pekný deň!

4 komentáre:

  1. vyzera to chutne :) predstavim si pri pohlade nane nejaky lunapark kolotoce cukrovu vatu a tak :)
    pozyvam na GA :)
    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, cukrová vata, lízatká, cukrové koláčika :)

      Odstrániť
  2. Musím říct, že normálně se mi tyhle nitkový laky nelíbí, ale tvoje kombinace mě zkrátka dostala. A to tak, že jsem si Bird of paradise dnes taky pořídila. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jee, tak to je milé. Dúfam, že s ním budeš spokojná. Ja som ho skúšala ešte na svetlom béžovom podklade, a tak sa mi teda páčil viac, len som ten lak potom nevedela nájsť. Prípadne na svetlo zelenom vyzeral tiež fajn. Budem sa tešiť na tvoj výtvor :)

      Odstrániť