utorok 4. marca 2014

February SUMMARY

Ahoj, kočky!

Verte mi, nechcela som začať tak, ako začnem. Zmienkou, že február sme ani nestihli zaregistrovať a už je vlastne dávno za nami. Nedalo sa mi však inak, pretože začal marec, čo u mňa vždy znamená duševnú prípravu na jar (pod tým si predstavte čo chcete, pre mňa je to to radostné napätie, či pôjdem von v bundičke alebo v kabáte apod.). Čo ma ešte na tomto šialene rýchlo letiacom februári desilo, bola obava, že som nič nestihla, nikde nebola, nič nezažila a že do sumarizujúceho článku nebudem mať ani čo napísať. Nie je toho teda veľa, ale aj tých pár drobností mi spravilo mesiac krajší.

Konečne sme na pár dní odstavili auto. Nejazdili sme každý deň, o to viac sme si voľný čas užívali prechádzami v prírode. V zasneženej zimnej prírode. Paráda!


Spomienky na detstvo - cukríky PEZ s rozprávkovými dávkovačmi. Medzičasom sa počet dávkovačov u nás zdvojnášobil a všade sa nám povaľujú - pri posteli, v kabelke, v aute... Stále, keď tieto srandičky vidím, je mi trocha do smiechu, lebo je to také chutné retro.




Čajotéky sú pre mňa jedným z kritických nákupných miest, kde strácam prehľad o realite. Lenže keď človek z času na čas natrafí aj na takýto krásnučký čajík so srdiečkami. Ja som si ich najskôr ani nevšimla, až kým mi ich T. (frajer, ale volajme ho T.) nepovyberal. Sú mňamkové ako cukríky, takže sa do lúhovania ani nedostanú.


Jabĺčkovo-kešu-oriešková čokoládka bola darček. Chutila skvelo, ale aj tak by mi najviac chutila ako balíček kešu orieškov.


Fačiangy - šiška musí byť. Bola, a nielen jedna. Táto je s čokoládovým krémom, úžasne ľahučkým a nadýchaným a bolo ho v tej šiške nekonečno.


Aj februárové popoludnia som rada trávila písaním blogu, sledovaním iných blogov a pitím tých najlepších "latéčiek" od T. Len pre upresnenie, so šľahačkou ho mám len výnimočne.


Tentokrát vám v summary neukážem nákupy, tie som nedávno ukazovala v samostatnom článku NEW IN za celý február. Môžete si však pozrieť, čo kozmetické som spotrebovala. Medzi týmito prázdnymi obalmi sú totiž aj výrobky, ktoré ma značne oslovili.
O sprchovacom kréme Balea som básnila len pred pár dňami, takže ak ste ešte nečítali o tomto úžasnom sprchovom spoločníkovi, určite tak urobte, je to totiž kozmetická chuťovka. O tom druhom géliku som síce nepísala, no mnohé z vás ho poznajú. Bola to limitka a bol veľmi voňavý. Prvé balenie micelárky L'oréal je už v koši, druhá fľaška sa približuje ku dnu. Rozhodne ňou nekončím. 7-dňová energizujúca kúra Balea bola pre mňa celkom sklamaním, veľa som si od nej sľubovala, k očakávaniam sa však veľmi nepríblížila. Takže skúšam iné zázraky.


Nasledujú výrobky, z ktorých skomu mám celkom radosť, lebo ma už nebavili a ani celkom nepresvedčili o svojej potrebnosti. Krém Garnier Moisture Match som mala skoro rok, ale dal sa mi používať len v zime. Nič mi nedal, nič mi nevzal. To je ten lepší prípad. Pleťové sérum a očný krém od Oriflame si už tiež viac nekúpim. Očný krém mi zrejme zhoršil vrásky okolo očí (vlastne som tam skoro žiadne nemala, teraz mám!), sérum nebolo zlé, ale je mi príjemnejšie použiť nejaký prírodný olej ako toto "hi-tech" sérum. Púdrik Skin Finish od Catrice som mala vlastne rada, ale ku koncu sa jeho vlastnosti záhadne zhoršili, zdá sa mi, že trocha stmavol a z hranatého obalu sa mi okrajov veľmi zle naberal. Ďalšie produkty sú od Essence a jediný fajn z nich bol ten mini lesk na pery. Tieň Stay all day by mi vydržal aj tisíc rokov, pretože po pár použitiach stuhol na kameň, takže šanca niekedy ho minúť sa celkom stratila. No a podkladový lak Ultra Strong je otázka sama o sebe - už som ho zaradila medzi super letné prešľapy, zároveň sa ocitol v rebríčku mojich NAJ 2013 ako prekvapenie roka. Nechápem, čo s tým je, ale už je v koši.


Napokon pár vzorčekov, ktoré boli všetky fajn. Až na to, že moja obľúbená čistiaca maska (fialkový obal) musela zmeniť vierovyznanie, pretože zrazu vonia ako starý kostol. To myslím v dobrom, mne sa takáto vôňa dosť páči. Ale kostolná maska na tvár?


Najprekvapivejším prekvapením celého kozmetického februára je pre mňa čistiaci obrúsok My Skin od Essence. Ten obrúsok je mäkkučký, hrubší, akoby bavlnený, žiadne papierový šmirgeľ. Jemne vonia. Výborne odličuje, dokonca aj očný mejkap, dokoca aj Color Tattoo. Po jeho použití je pokožka hladká a jemná, vytvára skvelý pocit čistoty, nie ulepenosti. Je to ten najlepší obrúsok aký som kedy vyskúšala!


Ale čo bolo vo februári najlepšie? Zistenie, že dni sú dlhšie!!!

Čo uplynulý mesiac potešilo vás?

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára