streda 5. februára 2014

Kozmetika v 3D?

Dobrý večer dámy!

Názov článku vo vás môže evokovať upútavku na dokument v trojrozmernom obraze, ale nie, reč bude o kozmetike, ktorá nás chce presvedčiť, že je neviem ako nadpozemsky účinná. Viete, ako ma takéto názvy odrádzajú? Keď sa nám výrobcovia mastičiek a vodičiek snažia nahovoriť, že ich krémik bude fungovať "v troch smeroch"? Niekedy mi takéto hlášky prídu skôr ako agitačná reč hlavného predstaviteľa nejakej novej sekty.
Nenechajte sa však odradiť úvodom. Ono to dnes nebude také zlé, no vopred upozorňujem, nečakajte zázraky. Narovinu vám poviem, že s touto recenziou som otáľala dosť dlho. Fotky, ktoré tu vidíte, boli robené ešte niekedy koncom novembra, avšak stále som si nebola istá tým, čo by som vám o výrobkoch povedala. Teraz, keď u obidvoch "lížem dno", nastal správny čas moje niekoľkomesačné pozorovanie (používanie) zhodnotiť.

Oriflame, Ecollagen [3D+] očný krém + energizujúci koktejl


Ecollagen [3D+] očný krém na korekciu hlbokých vrások

Hľadám vhodné slová, ako opísať túto vec. Čo sa týka očných krémov, niekedy mám pocit, že radšej nebudem používať žiadny, ako capkať si na citlivú tenkú pokožku pod očami niečo, čo štípe, nič nerobí a zanecháva divný lepivý povlak. Toto všetko platí o tomto kréme. Výrobca sa v príbalovom letáčiku chváli v 31 jazykoch, ako bude krémik pôsobiť na obsah kolagénu v pleťových bunkách a vyplní hlboké vrásky zvnútra pre dosiahnutie mladšieho vzhľadu pleti. Dostal ma! No krémik fakt pôsobí. Len akosi opačne. Mám už síce vek na prvé vrásky, ale moja pleť im zatiaľ pekne odoláva. Teda, okolo očí sa mi pomaly začínajú ukazovať, no len veľmi jemné. Čo však nespravil tento zázrak? Ja si nemôžem pomôcť, ale odkedy ho používam, tak sa mi vrásky prehĺbili a zviditeľnili. Okrem tohto očného krému som posledné mesiace nepoužívala žiadny iný. A verte mi, že tento po dopísaní recenzie letí z kozmetického stolíka. V balení zostala ešte asi štvrtina výrobku, ale viac si škodiť nemienim. Ani pre účely recenzie.
Je mi ľúto, ale tento výrobok bol v mojom prípade veľký prešľap. Prehĺbil mi vrásky okolo očí, často ma v očiach po nanesení štípal (preto som ho používala len pred spaním, aby som to po zatvorení viečok necítila), zanechával lepkavý filmi a dokonca "voňal" ako lepidlo (žiaľ, toto som si všimla dosť neskoro, pretože to bežne nebolo cítiť, len pri dôkladnom skúmaní vône). Jeho bežná cena je 11 €. Samozrejme, kúpila som ho "v akcii", ale aj tak to boli nielenže vyhodené peniaze, ja som ich vyhodila za niečo, čo mi dosť uškodilo!!!




Ecollagen [3D+] energizujúce sérum proti vráskam

Ak máte odvahu čítať ďalej, môžem vás uistiť, že to bude už lepšie. Niežeby som išla skladať nejaké ódy, ale príde aj na chválu. Keď si v príbalovom letáčiku o tomto zázračnom sére čítam, hlava mi samovoľne udiera o stenu. Dvojfázové pleťové sérum s dvojnásobnou koncentráciou Tripeptidového komplexu a kyseliny hyalurónovej efektívne vypĺňa vrásky v troch smeroch... Prepáčte, ale takého akože hi-tech kecy v kozmetike fakt nemusím. No ale, čo napísali, to napísali, ako sérum funguje?
Začnime tým, pre akú pleť je sérum určené. Vraj pre všetky typy pleti, no predovšetkým pre suchú. To má akože znamenať, že sérum po nanesení rozpozná váš typ pleti a podľa toho sa v nej bude aj správať. Okej... Moja pleť je zmiešaná, čo mi dáva neustále najavo moja mastnejšia T-zóna. V zime však má sklony k vysušovaniu (nie T-zóna, skôr líčka). Sérum som prvýkrát začala používať niekedy v marci - apríli minulého roka. Vtedy som ho používala asi mesiac a nevedela som mu prísť na chuť. V lete som si s ním dala pauzu, bála som sa, že by moju pleť veľmi premasťovalo. Druhú šancu dostalo od októbra, odkedy ho používam pravidelne každý večer pod nočný krém, dosť často však aj cez deň pod bébéčko. Sérum je určené na vyhladenie vrások, avšak túto jeho činnosť posúdiť neviem, lebo mám jedinú vrásku na čele, ktorú však normálne nie je vidieť, iba keď si ju tam spravím pri mračení sa. Ak však hovoríme o vyhladení pleti (nie vrások), tak hladučký efekt skutočne zanecháva. Pleti určite navonok neubližuje, naopak mám pocit, akoby jej dodával nejaké živiny.
Narovinu priznávam, že ja si ho už druhýkrát nekúpim, ale viem, že mnohým ženám (aj mladším) dosť vyhovuje a kupujú si ho pravidelne. Svojej pleti skúsim nájsť sérum, z ktorého bude mať naozaj radosť, ale majiteľkám normálnej a suchej pleti by som sérum odporučila. Hoci obsahuje prírodné oleje, nezanecháva mastný film na pokožke, ale pekne do nej vsiakne a pleť zanechá hebkú skoro ako po použití podkladovej bázy. Jeho cena je 20 €, ale v akcii býva skoro o polovicu lacnejší.




Ak máte skúsenosť s týmito výrobkami, napíšte mi vaše dojmy. Dosť ma to zaujíma.

Pekný večer!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára