sobota 1. februára 2014

Grey-t to be here

Ahoj, kočky!

Užívate si sobotu? Ja ani nie, zato mám celkom dobrú náladu :) A viete, čo ma tak teší? Satisfakcia. V poslednom čase sa mi totiž niekoľkokrát ukázala v tom najlepšom svetle.

Dobrú náladu si teda ponechám a vám ukážem svoje nechtíky. Po dlhom čase som vytiahla sivý lak. Sivá je opäť jedna z farieb, ktorá sa mi páči na druhých, ale na sebe ju až tak nemusím. Avšak v prípade tohto siváka to už neplatí. Nanovo ma očaril.

ESSENCE, 142 Grey-t to be here

Siváčik je zo stáleho sortimentu Essence a na prvý pohľad je to taký dosť nenápadný odtieň. Pri bližšom skúmaní a otáčaní fľaštičky vo svetle však objavíte prehrásne dúhové čiastočky. Na tie odlesky sa neviem prestať pozerať, pretože farby prechádzajú od ružovo-červenej, cez oranžovú a žltú až po zelenú a opäť žltú. Jediná chyba tejto nádhery je, že takto sa javí len vo fľaštičke. Na nechtoch už zostáva len tá prvá ružovo-červená. Nič to, aj táto farba lak krásne oživí a nechtíky nevyzerajú ako vykúpané v betónovom kúpeli, ale pekne elegantne.
Výdrž laku nie je nič moc, také dva dni s podlakom a nadlakom.
Svoju sivú manikúru som tentokrát trocha oživila strieborným pieskovým lakom (Rival de Loop) s decentnými farebnými "konfetami". Celé to hneď vyzerá trocha hravejšie.







Použité laky:


Kto trávi sobotu aj lakovaním nechtov, nech sa prihlási...

Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Dnes som ho kúpila, aj kvôli týmto fotkám :) A už ho mám aj na nechtoch. Krásna farba. Presne tieto betónové farby ja milujem. Inak, ako drží? Ja mám teraz totiž umeláče a tam to drží ako... pribetónované :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyznie to narcisticky, ale keď vidím tie fotky, ja by som si ho tiež znova kúpila :D U mňa je to s tou výdržou horšie, aj píšem, že mi vydrží také dva dni. Nechty mám svoje, sú aj dosť namáhané (veľmi často si umývam ruky). Lenže mne slabá výdrž nevadí, lebo si rada lakujem nechty aj trikrát do týždňa :)

      Odstrániť
    2. Joj, som si nevšimla, že píšeš :) Tiež si lakujem často, len s týmito novými Essenčatami som mala skúsenosť, že vydržia max. deň a potom sa olúpu :/ Keď dám tieto plasťáky, vyskúšam. Už ma napadlo ich lakovať na nejaký lepšie držiaci v podobnej farbe, ako "efektový".

      Odstrániť
    3. Máš pravdu, vydržia málinko, ale všimla som si, že najhoršie sú na tom odtiene "krémoviek" a "želíčok". Odtiene s nejakým shimmerom alebo trblietkami vydržia trocha dlhšie :)
      Inak, aj ja to tak občas robím, že lak, čo málo vydrží, nanesiem na nejaký iný s lepšou výdržou :)

      Odstrániť