nedeľa 8. decembra 2013

Holografické laky z Oriflame: Krása!

Ahoj!

Je mi jasné, že ošiaľ holografických lakov už pominul, ale keďže mňa v čase ich najväčšej slávy obišli, neviem sa ich nabažiť teraz. Začalo to dvomi "hololakmi" z Pupy, ktoré som si ukoristila naozaj v poslednej chvíli, pokračovalo jedným lakom z Gosh (ten som ešte na nechtoch ani nemala, tak si ho šanujem) a snáď to nekončí týmito krásavcami z Oriflame
Tentokrát sa naozaj nebudem rozpisovať, radšej sa pokochajte fotkami. S lakmi som nadmieru spokojná. Perfektne sa s nimi pracuje, majú takú akurátnu konzistenciu, pričom tej paráde, samozrjeme, dopomáhajú drobučké "paládiové čiastočky" (ktoré zabezpečujú nevídané holografické odlesky), štetček je tiež primerane široký a veľmi presne rovno zastrihnutý. Akurát pri tom zelenom variante laku je štetček trocha tučnejší, čo síce trošička mení jednoduchosť lakovania, ale aj tak to s ním ide ľahko. Laky stoja 6 eur, čo je za 5 ml fľaštičku veľa, avšak blázon by bol ten, kto by ich za túto cenu kupoval. Pri týchto katalógových značkách treba kupovať len v zľave a aj to si treba premyslieť, lebo tie ceny bývajú aj tak väčšinou prehnané. Ja som laky teda kúpila v "akcii" za 3,50 € za kus. Dnes sa mi však dostal do rúk najnovší katalóg, v ktorom ich už v akcii ponúkajú za 3,90 € za kus.
Skvelé krytie dosiahnete v dvoch vrstvách, avšak laky sa dajú použiť viacerými spôsobmi. Veľmi pekne jemne vyzerajú nanesené v jednej vrstve, dve vrstvy sú klasika, ako efektový nadlak (len neviem, či aj tie tmavšie by tak fungovali, svetlejšie určite áno, lebo cez ne spodný lak presvitať bude) a napokon ako podlak, keď naň použijete nejaký svetlejší lak, ktorý v jednej vrstve presvitá.
Keďže som swatche robila v jeden deň, neviem posúdiť výdrž všetkých. Ponechala som si len najsvetlejší odtieň (Reflecting Silver), ktorý som v dvoch vrstvách naniesla na podkladový lak a nepoužila som žiaden nadlak, no a ten mi vydržal celý týždeň (!!!). Nechty sa mi ale leskli ako s brutálne dobrým nadlakom. Odlakúvala som ho úplne neporušený, takže by iste ešte čo-to vydržal. Klobúk dole pred týmito lakmi.
Poďme už ale konečne na fotky. Tie sú robené tak, že prvá foto konkrétneho laku je vždy fotená bez blesku (tak lak vyzerá na dennom svetle, keď je zamračené, alebo v miestnosti), ďalšie dve sú s bleskom (takto zasa lak vyzerá za slnečného počasia alebo pri umelom osvetlení). Prosím, kochajte sa:

REFLECTING SILVER
foto bez blesku
foto s bleskom

VIBRANT PINK
foto bez blesku
foto s bleskom

FUCHSIA PALLADIUM

foto bez blesku
foto s bleskom

FESTIVE PURPLE
foto bez blesku
foto s bleskom

BLUE IRIDESCENCE

foto bez blesku
foto s bleskom

Tak čo na ne poviete? Zaujali vás tak ako mňa? Ja sa na ne neviem vynadívať.

Pekný večer!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára