piatok 8. novembra 2013

Október - stručne a krásne

Ahojte, kočky!

Chýbala som vám? Všimli ste si vôbec, že som už vyše týždňa nič nepublikovala? Dúfam, že áno :)
Uplynulý mesiac bol u mňa plný všakovakých zážitkov a plný cestovania, musela som poriešiť nejaké záležitosti, a tak mi na blog nezostávalo veľa času. Už dva týždne som bez notebooku, takže mi zostáva len písanie na ipade, čo tiež nie je veľmi pohodlné, pretože na ňom sa mi dá publikovať len cez aplikáciu Blogger, a tá mi neposkytuje veľa možností úpravy textu. Nič to, využijem to, čo mám k dispozícii, aby som vám nejaké články pripravila. 
Ako ste si asi všimli, v októbri som vás ochudobnila o články typu "new in", zatiaľ nebolo ani "spotrebované, a tak som si povedala, že spravím taký nejaký sumarizujúci článok. A nebude len o kozmetike. 
Snáď každá z nás si vychutnávala nádherné babie leto, ktoré nás tohto roku postretlo. Bolo krásne, a ja som veľa času (no veľa, bolo to veľa času z toho mála voľného) trávila v prírode, alebo len niekde von. Keď sa dalo, vyrazili sme na cyklotúru. Dokonca sme stihli aj jedno člnkovanie, z ktorého som sa veľmi tešila. 


Na jeden deň som sa vrátila do detských čias. Náhodou sme totiž natrafili na jednu dedinskú akciu, kde mali aj kolotoč a autodróm a poriadne sme sa tam s frajerom vybláznili.


Na nejaký čas (a možno navždy) sme sa rozlúčili s obľúbenou maličkou cukrárňou v Nemecku, v ktorej nás už poznali a vedeli, čo si dáme. Na ten ovocný rez len tak ľahko nezabudneme.


Nečakane nás zasypal sneh. V priebehu piatich minút sme mali zasypané všetko. 


Ukončila som prvú giveaway na tomto blogu, vyžrebovala dve výherkyne a odoslala výhry. Bolo skvelé ich potom kontaktovať a čítať si natešené maily. Teším sa už na ďalšiu rozdávačku.


Koncom mesiaca som letela na dovolenku k moru, za slniečkom, na miesta, kde to už poznám a za ľuďmi, ktorých som dlho nevidela.


Večerala som v jedinečnej japonskej reštaurácii skvelé sushi a vynikajúce kuracie mäsko.


Okrem toho som čo-to kozmetické spotrebovala…


…a kopec vecí nakúpila.


Aký bude november? Tmavý a chladný. Ale nákupmi som si už splnila niekoľko dlhodobých snov. Poznáte to, keď po niečom veľmi túžite, ale v danej chvíli si to nemôžete kúpiť, potom na to neustále myslíte a myslíte, až napokon, jedného dňa… Avšak toto je už novembrová pesnička. 

Pekný večer!

6 komentárov:

  1. môžem sa opýtať ako inak publikuješ príspevky, keď nie cez blogger? :) pekný príspevok
    TatiLand

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Noo, normálne publikujem cez Blogger, keď si ho otvorím pekne v internetovom prehliadači. Lenže na ipade mi to dobre nefunguje, stale tam niečo hapruje, neda sa mi v tom pohybovať, tak som si v itunes stiahla osobitnú aplikáciu Blogger. Tá je však o niečo chudobnejšia, nie je tam veľa možností upravy textu a najnovšie mi odtiaľ pred časom zmizli všetky staré aj rozpísané články :(

      Odstrániť
    2. aha tak to je :) no to nepoteší veľmi teda :/ ale tak na blogu ostali nie? aspoň ja tu vidím aj staré :)

      Odstrániť
    3. Na blogu je našťastie všetko okej. Musím to s tou technikou nejako poriešiť, lebo zatiaľ ma viac vecí hnevá, ako mi pomáha :)

      Odstrániť
  2. Mala si to pestré :) Teší sa na recenzie nových výrobkov

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Október bol fakt pekný, zaujímavý. November sa tak ale netvári :)

      Odstrániť