pondelok 11. novembra 2013

Jesenné laky III. - Fialové odtiene

Ahoj!

Už sme tu dávno nemali jesennú výmenu lakov. Dnes sa pozrieme na temnú stránku fialovej. Tá k tomuto ročnému obodbiu pasuje dokonale. Do marca je o fialovú náladu postarané.

MISS SPORTY, Clubing Colours č. 313
Úprimne, tento lak na nechty mi už trocha liezol krkom. Ani neviem prečo, chcela som sa ho zbaviť. Našťastie som tak neurobila, a tak sa znova teším z jeho krásneho tmavofialového odtieňa, ktorý občas vyzerá akoby bol čierny. Potom naň zableskne slnko a on rozbalí svoju krásu. Inak je lak dobrá missporťácka klasika - dostatočne hustý, farba sýta, dobrá výdrž.




L'ORÉAL č. 502 Purple disturbia
Laky L'oréal som si obľúbila hneď od prvého nalakovania. Veľmi dobre sa s nimi pracuje, vyhovuje mi štetček, páči sa mi balenie. Výdrž majú tiež dobrú a fyrby sú krásne. Tento opis sedí aj na bordó odtieň, ktorý so si vybrala na jeseň. Inak, v takejto úzkej fľaštičke sa laky míňajú akosi rýchlejšie. 



CIATÉ, Paint Pots, Wait Until Dark
Dokonalosť nad dokonalosť. Lak mám už dva roky, ale kvalitou ho máloktorý prekoná. Je skutočne skvelý a nádherný. Jasné, aj on potrebuje dve vrstvy na dosiahnutie jednoliatej farby a povrchu, no pre mňa je výnimočný. 




ALESSANDRO, Red Smolder
Vyzerá to tak, že dnes píšem len samé chvály. No áno, a neprestanem ani pri tomto laku. Dostala som ho ako darček od priateľa. Potešila som sa, no vtip bol v tom, že pár dní predtým som si kúpila rovnaký odtieň od inej značky. Spočiatku som sa tejto farby bála, avšak po prvom nalakovaní obavy pominuli, lebo lak je neopísateľne krásny. Keď ho mám na nechtoch, neviem sa naň vynadívať. Odporúčam zadovážiť si podobný odtieň každej kočke, hodí sa na zimné mesiace a s bledou pokožkou vyzerá dosť luxusne.




Viete, čo ma zaujíma? Myslíte, že mám šancu všetky tie laky niekedy aj minúť?

Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Leni, to som sa Ta chcela spytat, ze kde to vsetko skladujes a kedy to minas? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skladujem to v jednej takej stredne veľkej škatuli. Lenže tá sa naplnila, tak som vybrala pár lakov, čo sú už spola minuté a tie idem teraz míňať prednostne :)

      Odstrániť
  2. fialová v kombinácii so zlatou je veľmi pekná :) tuším ešte nikdy som na nechtoch nemala fialový lak, ale určite to vyskúšam..vyzerá to pekne:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zasa kedysi nosila fialové laky skoro stále. Mám pocit, že to u mňa prebiehalo tak po fázach: neutálne odtiene, ružové, fialové, červené... a momentálne všetky very very dark :)

      Odstrániť