pondelok 30. septembra 2013

Spotrebované - september

Ahoj!

Zvažovala som, či tento mesiac vôbec písať o spotrebovaných výrobkoch, ale napokon ma prehovorila chuť písať. Lenže trocha som sa zdržala a teraz ma tlačí čas. Preto len veľmi rýchlo, čo sa oplatí a čo nie znova kúpiť.

 Z telovej kozmetiky sa lúčim s dvoma sprchovými šampónmi s prekrásnymi vôňami. Nivea sprcháče sú moje stálice, kupujem si ich stále, pretože robia príjemnú penu a krásne voňajú. Gél Aromaritual od Dermacolu som mala prvýkrát a určite nie posledný. Pomarančovo-čokoládová vôňa je dokonalá a cítiť ju na tele aj nejaký čas po osprchovaní. Jasná ďalšia kúpa!
Na vlasovú kúru s arganovým olejom som sa namotala vďaka jednej blogerke, ktorá ju chválila do nebies, no u mňa pôsobila veľmi priemerne. Okrem veľmi peknej vône a ceny (cca. 3 €) ma ničím neoslovila. Jednoducho som čakala omnoho viac. Nehovorím však, že je neúčinná, na normálne a možno mierne suché vlasy by mohla byť fajn.
O Balea vlasovej kozmetike som písala nedávno oslavný článok. Tento šampónik na suché vlasy si zrejme v blízkej dobe nekúpim, ale vrelo šampóny z kolekcie Professional ODPORÚČAM.

Máme to tu zasa, fotku otočenú tak, ako to nechcem a nedá sa mi to upraviť. Nič to. Vidieť na nej nejaké spotrebované pleťové masky, ktoré hodnotím kladne, ale mala som už aj lepšie. Kozmetické tampóniky Duchesse budem používať naďalej, lebo ich mám nakúpené do zásoby. Rovnako neprestanem používať ten odlakovač s hubkou, ktorý je skvelý, len škoda, že na Slovensku ho viem kúpiť len v jedinom obchode. Ďalšou mojou stálicou je krém na ruky Essence. Od krému potrebujem hlavne pocit ošetrených hydratovaných rúk, ktorý mi tieto krémiky vždy dodajú. Okrem toho sú lacné, spratné a vždy pekne voňajú. Opúšťa ma mejkap Powder mat Manhattan. Stále neviem, čo si o ňom mám myslieť. Na jednej strane na pleti vytvoril krásny matný efekt, dokonale kryl a vydržal matný skoro celý deň, na druhej strane som s ním mala pocit masky a jeho penovo-krémová štruktúra mi veľmi nevyhovovala. No ten zmatňujúci efekt, krycia schopnosť a výdrž boli skutočne top. Laky na nechty popisovať nebudem. Mala som ich rada, došli, v zásobe mám množstvo ďalších :)

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára