streda 4. septembra 2013

Balea Pena na chodidlá

Ahoj!

Najzanedbávanejšia časť mnohých ženských tiel. Je na ne situovaná celá záťaž nášho tela. Toľkokrát sa musia potiť a tlačiť v nepohodlných (ale trendy) topánkach, odniesť nás všade, kam si zmyslíme, a napriek tomu im venujeme tak málo pozornosti. Ide o naše chodidlá. Koľko sa im venujeme?
Úprimne povedané, aj ja na svoje chodilá niekedy zabudnem, či som len lenivá sa im venovať. Odkedy som však na potulkách v DM našla jednu zaujímavú fľaštičku, nezabúdam, ale poctivo sa starám.

BALEA Schrunden Schaum


K pene som sa dostala jednoducho. Hľadala som nejaký lacnejší, ale dostatočne výživný krém na chodidlá, keď mi doslova zatienila zrak táto milá fľaštička. Hmm, pena na chodidlá s ureou. Zdala sa mi omnoho lákavejšia ako klasický krém v tube. Za necelé 3 eurá som s ňou šupitala k pokladni a doma som ju hneď po sprche vyskúšala. Prvýkrát som si ju naniesla v bohatej vrstve na noc, navliekla som si bavlnené ponožky a nedočkavo šla spať. Ráno ma čakalo prekvapenie v podobe príjemne hladkých chodidiel, ale nijako mastných. Na upresnenie však hneď priznávam, že netrpím popraskanými pätami ani chodidlami. Bežne ich však mám suchšie, čo mi je nepríjemné.
Použitie je jednoduché - pretrepať, stlačiť pumpičku a čakať, kým vyjde potrebné množstvo. Pri prvom použití ma milo prekvapilo, že pena je hustá ako šľahačka, no zároveň jemná a keď si ju vmasírujem do pokožky, je príjemne krémová.



Pena obsahuje už spomínanú ureu, glycerín, bambucké maslo a avokádový olej. Mňamka! Ale nekonzumovať. Hoci, ako si môžete všimnúť na foto vyššie v tom červenom poli, pena je určená aj pre diabetikov, nemýľte si ju so šľahačkou. Jej ďalšie ingrediencie už také lákavé nie sú.



Na záver ešte jedno krátke zhodnotenie. Pri dlhodobejšom používaní pozorujem, že moje chodidlá nie sú ani po sprche vysušené tak, že by som ich musela okamžite krémovať. Pena sa má používať dvakrát denne, ja ju napriek tomu používam každý druhý deň a stačí to. Samozrejme, záleží na tom, v akom stave chodidlá sú. Za seba však môžem povedať, že kúpa tejto peny sa oplatila a ak bude aj naďalej takto fungovať, určite si ju ešte kúpim. Mám rada jej efekt, keď zanechá moje chodidlá hladké a jemné, no mám rada aj jej nanášanie, najmä okamih, keď z peny prechádza do takého niečoho maslového, krémového.

Pekný deň.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára