nedeľa 11. augusta 2013

DIOR, Mystic metallics, LE Fall 2013

Ahoj!

Skvelé, našla som nový dôvod, prečo sa tešiť na jeseň. Okrem toho, že jeseň mám všeobecne vo veľkej obľube, radosť mi znásobuje aj kozmetický svet. A táto jeseň bude teda bohatá na všetko. Minule som vám ukázala, aké novinky nás od septembra čakajú v drogériách v stojanoch značky Essence. Pred ňou sa "pochlapila" značka Catrice svojimi zaujímavými novinkami. No a napokon ma potešila aj značka DIOR (z kategórie luxus) svojou jesennou limitkou, kde si opäť niečo nájdem aj ja. Z letnej limitky som si totiž nič nevybrala, hoci som si chcela kúpiť aspoň lícenku s bronzovačom. Lenže som otáľala, a keď som si ju už išla kúpiť, bola vypredaná.
Poďme sa teda pozrieť bližšie na

limitku MYSTIC METALLICS


Ako vidíte na modelke, Dior stavil na nadpozemskú krásu a chladný metalický lesk. Na tejto modelke ma najviac upútal lak na nechtoch. Takúto farbu som skutočne ešte nevidela (a to mám doma aspoň 3 lila odtiene lakov). Len neviem, ako ten lak vyzerá v skutočnosti, pretože keď sa pozriete bližšie na obrázok nižšie, lak vyzerá celkom inak.
V limitke sa môžeme tešiť na celkom nové mono tiene. Tvorcovia v ich prípade stavili na istotu, čo sa týka odtieňov. Napriek tomu vyzerajú veľmi lákavo, pretože si ich viem predstaviť využiteľné aj na extravagantné líčenie. Ak sa budú tiene dodávať aj so štetčekom, hrozí u mňa riziko kúpy. Okrem mono tieňov nebudú chýbať ani trio paletky a moje najobľúbenejšie 5-farebné. Očná linka nebude čierna, ale slivková. Pery budú rozmaznávať teplé odtiene rúžov Rouge Serum, Dior Addict Lipstick a leskov Dior Addict Gloss. Šťavu líčkam dodajú prekrásne nové lícenky, akurát som celkom nepochopila, či sa v tejto novej podobe už dostávajú do stáleho sortimentu, alebo ich bude v limitke také množstvo odtieňov. Ja dúfam, že budú v stálom sortimente... Napokon laky na nechty - dva klasické, jeden magnetický. Tri prekrásne farby, avšak nechápem, prečo Dior prichádza s magnetickým lakom na jeseň v roku 2013. Po prvé - zaspal dobu, ten trend už odznieva, po druhé - prečo Dior vôbec s niečím takým prichádza?


Čo si plánujem z tejto limitky zaobstarať?


Päťfarebné paletky zbožňujem. V tejto limitke sa mi páčia obidve, na prvý pohľad ma viac láka tá vľavo (384 Bonne Etole), ale keď vidím zasa ďalšie odtiene zelenej (až 3), ide ma poraziť. Nezdá sa vám, že skoro každá Dior kolekcia má priveľa zelených odtieňov? Preto som na druhý pohľad viac zvedavá na tú fialkastú paletku (864 Constellation). Predsa len, k zeleným očiam sú to ideálne odtiene.


Ach, tieto lícenky. Aspoň nejakú broskyňovú si prosím. Konečne majú aj štetček, ktorý vyzerá použiteľne, nie ako ten, ktorý bol v lícenkách doteraz. Som na ne veľmi zvedavá.

Láka vás niečo z jesennej kolekcie Dior, alebo vás limitka necháva chladnou?

Pekný deň!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára