utorok 2. júla 2013

Spotrebované (jún)

Ahoj!

Ďalší mesiac nám prefrnkol cez prsty a na blogoch sa objavujú príspevky o spotrebovaných výrobkoch, najlepších výrobkoch a kadejaké iné ukážky toho, čo nás v júni potešilo, prekvapilo, naštvalo, či priviedlo do zúfalstva.
Mne sa toho v júni teda veľa spotrebovať nepodarilo, pretože mám rozpoužívaných xy prípravkov, ale čo to som aj ja dotiahla do zdarného konca.


V júni som vyskúšala viacero vzorčekov od Nivei. Hneď musím priznať, že ma väčšina z nich dosť zaujala. Najskôr to bol šampón a kondicionér Volume Sensation určený pre jemné a zaťažené vlasy. Kondicionér po jenom použití nemohol nič ukázať, takže ho nijako nehodnotím, zato šampón som použila na dvakrát a hneď po prvom použití som mala veľmi príjemný pocit z vlasov. Moje vlasy sú suché a bez života a ak budem v budúcnosti (v tej blízkej to nebude, keďže mám dosť zásob) kupovať šampón, tento pôjde do výberu.
Pílingovému obrúsku som teda nijako neverila jeho účinky 3v1, ktoré tvrdia, že: 1. čistia do hĺbky, 2. odstraňujú odumreté bunky, 3. bojujú proti nedokonalostiam pleti. Jeden obrúsok asi neukáže všetky schopnosti, no jeho použitie bolo mimoriadne príjemné. Taktiež ma výrobok zaujal natoľko, že si ho chcem zaobstarať v plnom balení.
Super ľahký denný krém proti nedokonalostiam je naozaj superľahký a príjemný na pleti. Množstvo krému vo vzorčeku síce nezabezpečilo pleti žiadne zbavenie sa nedokonalostí, ale jeho zloženie pleti nijako nevadilo. Stál by za vyskúšanie, ale momentálne mám svojich letných krémových favoritov, takže nekupujem.
All-in-1 extra hĺbkové čistenie - jeden z najpríjemnejších pílingových gélov aký som zatiaľ vyskúšala. U mňa síce nie je top, ale patrí do nákupného zoznamu kozmetiky v dohľadnej dobe.
Zvláčňujúci denný krém a regeneračný nočný krém Pure & Natural ma dostali svojou príjemnou textúrou a jemnou vôňou. Denný krém je určený pre normálnu a zmiešanú pleť, pre mňa by bol viac vhodný v zimnom období, teraz v lete mi pleť trocha mastil. Nočný krém by som si nekúpila, lebo hoci je určený pre všetky typy pleti, ráno som sa prebúdzala so skutočne lesklým nosom a to mi je nepríjemné.


Eucerin, gél-krém po opaľovaní - minulé leto som ho dostala, nespotrebovala som ho, tento rok ho vyhadzujem, pretože sa asi pokazil a je hnusný. Určite si ho nekúpim, z tejto značky som si vlastne ešte nikdy nič sama nekúpila.
L'oréal, StudioLine lak na vlasy - lak, resp. fixatér, ktorý budem kupovať znova a znova, pretože vlasy zafixuje, nezlepí, dá sa s nimi ešte aj po zafixovaní hýbať. Len škoda, že sa rýchlo spotrebuje, lebo ho míňam nielen ja, ale aj priateľ.
Nivea, sprchovací gél Hawaiian flower & oil - moja kúpeľňová klasika. Sprchovacie gély Nivea používam roky rokúce a stále budem. Sú príjemné, všetky krásne voňajú, mám ich rada. Na sprchovacom géle sa toho však veľa pokaziť nedá, či?


Obľúbené laky, ktoré už doslúžili. Nič to, v zálohe mám ďalších 80 :)

S čím ste sa museli rozlúčiť minulý mesiac vy?

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára