streda 24. júla 2013

Nečakané nákupy sú najlepšie/NEW IN

Ahoj!

Mám dnes voľajakú písaciu náladu, takže mám pre vás ešte jeden článoček. Tentokrát to sú nákupy, ktoré som dnes vôbec neplánovala, ale pri poobednej prechádzke sa na mňa usmialo niekoľko fešákov.
Všetky veci sú z Rakúska, kde rada nakupujem a dúfam, že aj vám sa budú páčiť tak ako mne.

spodnička/Triumph; sandálky/Tommy Hilfiger
Ako sa tak prechádzame a užívame si horúci deň, zrazu na mňa zo stojanu na ulici niečo zavolá. Je to prekrásna smotanovo biela spodnička, po akej som už dlho túžila. A vlastne ju aj veľmi potrebujem pod šaty, ktoré sú na obrázku nižšie. Spodnička je dokonalá, jemne tvaruje postavu, ale je z neopísateľne príjemného a kvalitného materiálu. Pôvodná cena: 99,90 €. Cena po zľavnení: podržte sa! rovných 20 €!!! Ďakujem, ale dala by som aj viac, hihi, lebo ten materiál je brutálny a je to aj dokonale krásne.
Sandálkam som nemohla odolať, tie na mňa mávali o pár krokov ďalej. Podobné červené mám aj z minuloročnej kolekcie (sú málinko iné), no sú tak pohodlné a na nohách sexy, že som si ich musela kúpiť. V predajni ma potešila cena. Pôvodne stoja 80,00 €, tentokrát však boli v akcii s 30 percentnou zľavou, takže som pri pokladni zaplatila 56,00 €. Lenže predavačka mi povedala, že v mojej veľkosti majú aj tmavomodré... Po dlhooom váhaní som však odišla s béžovými. Modrých topánok mám už naozaj dosť.

šaty s exotickou potlačou/H&M
Tieto exotické šatočky mám už asi 2 týždne, ale ešte som ich na sebe nemala. Potrebovala som pod ne práve takú spodničku, akú som si dnes kúpila. Už sa teším, keď v nich niekam vyrazím.

nail pearls set/b.pretty
Za smiešna 3 eurá som si v Bipe kúpila svoju prvú kaviárovú/perličkovú/bublinkovú sadu na nechty. Obsahuje základný lak v sladkej pudingovo ružovej farbe, fľaštičku s drobnými perličkami (tie sú mimoriadne krásne, také som u žiadnej inej značky zatiaľ nevidela), mini lievik, vďaka ktorému dostanem prebytočné perličky späť do fľašky a celé je to zabalené tak, že mám hneď aj misku, nad ktorou si perličky na nechty nasypem. Dúfam, že čoskoro si túto manikúru spravím, tak sa tešte na fotky.


Rôzne efektové laky nesmú chýbať.

nechtové nálepky/Fing'rs; kozmetické špongie/Look by bipa
Kúpila som si aj pekné nálepky na nechty a trocha ľutujem, že som nevzala viac balení. Špongie na mejkap som zobrala najskôr len kvôli tomu ružovému obalu, ktorý sa mi hodí na nejaké drobnosti do kabelky, ale využijem ich aj pri nail arte.

hydratačná maska, zlupovacia maska, maska proti vráskam/My face
Nakoniec ešte masky na tvár s rôznymi efektmi. Značku My face mám veľmi rada, hoci od nej používam len náplaste na nos. Tie sú však vynikajúce, preto verím, že masky ma nesklamú. Streda (dnes) je môj "maskovací" deň, ale tieto masky budú musieť pár dní počkať, keďže naposledy som sa maskovala včera večer.

Toľko moje neplánované nakupovanie, za ktoré si dnes dávam 1*. No čo, som spokojná :)

Aj vy máte pocit, že najlepšie "vypália" práve tie neplánované nákupy? Čo vám v poslednom období urobilo pri nakupovaní najväčšiu radosť?

Pekný deň!

2 komentáre:

  1. Ty šaty mám taky a taky je nemůžu nosit, protože jsou příliš průhledné :-( Ze spodničkou by mi v nich ale bylo už moc teplo, tak nevím, jak to řešit...

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som už šaty využila, mala som ich v jeden horúci deň minulého týždňa a bez spodničky. Chceš vedieť pravdu? Vôbec mi nevadilo, že sú priehľadné, a to ja som v tomto dosť konzervatívna. Niekedy je fajn hodiť všetko za hlavu a len tak si užiť deň... aj v pekných šatách ;)

      Odstrániť