streda 26. júna 2013

Uhorková zlupovacia maska

Ahoj!

Keď je streda, masku na tvár treba!
Toto som si práve vymyslela, ale dodržiavam to už dlhšie. Masku na tvár sa snažím použiť aspoň raz do týždňa, no ale poznáme sa, niekedy to ide ťažko preťažko.
Dnes vám chcem predstaviť uhorkovú zlupovaci masku od obľúbenej americkej značky Freeman.

FREEMAN, Facial peel-off mask Cucumber


Kozmetické výrobky s vôňou a obsahom uhorky mám veľmi rada. Niekedy je to dokonca jediný dôvod, prečo si výrobok kúpim. Pokiaľ však ide o zlupovaciu pleťovú masku, tu som išla na istotu. Bola som presvedčená, že keď som doteraz bola spokojná s podobnými maskami od iných výrobcov, Freeman ma určite nesklame. Ak chcete vedieť, či sa tak stalo, čítajte ďalej.


Na obale sa píše, že maska pleť čistí, vyhladzuje, regeneruje a osviežuje. Snažím sa prísť na to, čo naozaj robí.
Čistí? To v malej miere áno, ale žiadnych čiernych bodiek vás nezbaví, akurát stiahne nejaké odumreté bunky. Keďže však pred maskou vždy použijem píling, tak si myslím, že to asi on tie bunky odstránil a maska len dočistila.
Vyhladzuje? Pocit vyhladenej pleti môžem potvrdiť. Avšak nespoliehajte sa, že "vyzmizíkuje" vrásky. 
Regeneruje? Pri tejto otázke sa vzdávam. Podľa mňa pleť vyživuje. (Alebo regeneruje a vyživuje znamená to isté? Asi nie.)
Osviežuje? Práve od uhorkovej masky by som čakala osvieženie pleti, pri tejto to však necítim. Po jej zlúpnutí mám skôr mastný pocit na pleti, preto ju okamžite tonizujem micelárnou vodou.
Môžem potvrdiť, že maska pleť nevysušuje, určite ju však vyživuje. Ja ju používam na zmiešanú pleť a doteraz som si myslela, že uhorkové výrobky sú prevažne na pleť nečistú, zmiešanú a mastnú. V tomto prípade však môže maska veľmi dobre poslúžiť práve suchej pleti.

Použitie: V úvode som písala, že masku používam raz týždenne. Pred nanesením masky si vždy spravím píling tváre, vysuším ju a nanesiem masku. Vo všeobecnosti nerada nanášam práve zlupovacie masky, ale mám rada ich výsledný efekt, preto sa zapriem a nanášam. Lenže v prípade masky Freeman to ide veľmi ťažko. Maska má síce gélovú formu, ale je veľmi pevná a hustá, takmer ako nejaká priehľadná gélová pasta. Na obrázku vidieť, ako sa naťahuje, keď ju chcete z tuby vydolovať.


Rovnako ťažko sa naťahuje aj na pokožke pri nanášaní. Keď sa mi ju už podarí porozťahovať po celej tvári (očné okolie je, samozrejme, výnimka), nasleduje 20 minúť pôsobenia. V tejto fáze je maska príjemná, pretože pleť veľmi nesťahuje. Záverečné zlúpnutie je tiež okej, ale len ak ste naniesli tenkú vrstvu (čo je naozaj umenie). Ak na tvár nanesiete hrubšiu vrstvu, maska nezaschne a z tváre sa dá odstrániť už len brúsnym papierom. To je žart, ale má blízko k pravde :(
Balenie je obrovské, 150 ml, doba spotrebovania 24 mesiacov od otvorenia. Za ten čas sa maska dá určite spotrebovať.
Hoci recenzia nepôsobí veľmi pozitívne, myslím si, že maska nie je zlá. Musí si len nájsť ten správny typ pleti, kde by prejavila svoje účinky. Ja ju zrejme spotrebujem celú, ale budem sa obzerať po inej zlupovacej uhorkovej maske. Mám už odskúšaných niekoľko iných, ktoré na mojej pleti pôsobili lepšie.


Ako ste na tom s pleťovými maskami? Máte pre mňa tip na nejakú zlupovaciu uhorkovú?

Pekný deň!

5 komentárov:

  1. Moc pěkný článek, přemýšlím, že ji vyzkouším. Mám odzkoušenou tuhle od Avonu, je slupovací a taky obsahuje okurku. http://www.krasa.cz/slupovaci-peelingova-maska-s-cajovnikem-a-okurkou.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za tip. Tá maska vyzerá zaujímavo, pretože obsahuje aj čajovník. Kedysi som používala masky z Avonu i Oriflame a bola som s nimi veľmi spokojná. Asi sa k nim vrátim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tá maska je totálne na hovno ma strašné zlú konmzistenciu a takú by mať nemala ! pozerala som si aj tutoriálky na you tube a tam je maska v pohode tekuta pekne ju rozotieraju na tvar ale keď som si ju kúpila ja bola ako strašne hustý gél a neviem si predstaviť ako by som si ho po tvári rozotrela .. som z nen jtrašne sklamaná pretože sú to zbytočne vyhodené peniaze :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako píšem v článku, veľmi ma neoslovila a čakala som od nej omnoho viac. Predovšetkým ma sklamala tá konzistencia. Inak, už dosť dlho ju nepoužívam, radšej si kupujem iné, jednorazové, pretože sa mi nechce piplať s jej rozťahovaním po tvari :(

      Odstrániť
  4. Napište mi kde si môžem objednať tuto uhorkocú masku..Vdaka..ZA ODPOVED..mail..Vlaasticka53@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť