utorok 25. júna 2013

Praktický korektor v 2 odtieňoch od Essence

Ahoj!

Všetky to poznáme. Ráno sa dokonale nalíčime a o pár hodín nám perfektný výraz pokazí neohlásená vyrážka. Alebo sa nám len pod kopou ťažkostí zvýraznia kruhy pod očami. Alebo sa poškriabeme nalomeným nechtom a na tvári nám zostane zlovestný škrabanec. Fľaštičku s mejkapom so sebou nemáme a púder to nespraví. V takýchto prípadoch nás dokáže zachrániť jedine korektor.
Kde sú tie časy, keď bol korektor len jeden - v tvare rúžu a v jednej farbe? Sú dávno za nami a my si môžeme vybrať medzi tuhým, krémovým či tekutým. Odtieňov je habadej, dokonca sú medzi nimi aj zelené, ružové či žlté.
Dnešná recenzia bude zameraná len na jeden. Ale na taký, ktorý sa nielen všade zmestí, ale je aj neskutočne variabilný.

ESSENCE, MATCH 2 COVER!


Objavila som ho pred 4 mesiacmi, ale ako som ho kúpila, putoval do škatule "na neskôr". Keďže mám rozpoužívaných korektorov niekoľko, chcela som najprv nejaký minúť. Lenže balenie tohto dvojkorektora je tak pekné, že som to nevydržala a otvorila ho.


Čo na mňa čakalo pri jeho použití? Úžasne krémová textúra, ktorú som naozaj nečakala. Korektor sa výborne nanáša nielen prstom, ale aj štetčekom. Obsahuje dva odtiene, svetlejší a tmavší, ktoré sa dajú podľa potreby zmiešať. Na pleti zakryje každú chybičku. Má však jednu nevýhodu. Výdrž. Tá je slabšia, ale keďže balenie sa zmestí kdekoľvek, aj do zadného vrecka nohavíc, dá sa kedykoľvek použiť. Hm, len k takému používaniu by sa v balení hodilo aj zrkadielko. Napriek tomu korektor odporúčam.


Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára