streda 29. mája 2013

Májové rúže

Ahoj, kočky!

Vonkajšia teplota ma úplne dostala. Koniec mája a teplomer ukazuje 10 stupňov. Jediné, na čo mám chuť, je písanie blogu. Aspoň to :)
Mám rozpísaných niekoľko článkov, no rozhodla som sa spraviť niečo iné. V poslednej dobe som nakúpila dosť veľa rúžov a leskov na pery. Pôvodne som mala nachystaný článok o celej svojej rúžovej zbierke (o leskoch som už písala), ale napokon to spravím tak, že dnes vám ukážem len tie najnovšie úlovky, ktoré som si zadovážila v máji. 



Začnem novinkou, na ktorú som si dlho brúsila zuby. Dlho som obliehala drogérky, aby som ten zázrak dostala medzi prvými. Bála som sa, že sa hneď vypredá. A teraz ľutujem, mohli ho hneď vypredať, aby pre mňa nezvýšilo. Je to zázrak menom Apocalips od Rimmelu. Vraj lak na pery. Neviem, čím začať, tak začnem chválou - lak má veľmi pekný obal. Obal ma zaujal najskôr, potom to boli farby, ktoré z toho obalu pekne vidno. Neviem, prečo som si ho kúpila v odtieni 100 Phenomenon. Chcela som si predsa kúpiť niektorý výrazný ružový. Pamätám si ešte, s akou radosťou som ho otvárala a ako sa mi páčilo, keď sa hrdielko obalu prvýkrát naplnilou farbou. Lenže čo sa dialo potom, bolo už len zlé, zlé, zlé. Ten lak sa nedá poriadne naniesť, na perách vyzerá divne, chorobne, ako omietka. Dokonca sa s každým pohybom pier po nich kadejako premiestňuje a nedrží na mieste. Je divne parfumovaný a dodnes neviem, na základe čoho tú vec niekto pomenoval lakom na pery. Keby sa mi ten obal tak veľmi nepáčil, už dávno táto "vychytávka" skončí v koši. Je mi ľúto, že som zaň vyhodila 5,89 €. 


Napriek tomu, že veľmi na perách nenosím telové odtiene, kúpila som si ešte jeden taký. Tentokrát od Maybelline Color Whisper v odtieni Bare to be bold (č. 620). Toto bola kúpa na istotu, keďže ho mám aj v iných odtieňoch. Color whisper je farebný balzam na pery, takže od neho čakám len hydratačné, prípadne vyživujúce účinky s trochou osviežujúcej pigmentácie. Všetko spĺňa. Páči sa mi jeho balenie, pretože je štíhle, rovnako aj tyčinka je štíhla, takže sa s ním veľmi dobre pracuje. Kúpila som ho v DM-ke za 5,99 €, ale našla som jednu DM predajňu, kde ho majú za 3,99 €! Práve tento telový odtieň na perách dlho nevydrží, takže mne slúži skôr na doma ako pekný balzam na pery. 


Druhým variantom Color Whisper je krásny ružovučký odtieň Pink possibilities (č. 130). Táto jemná farba sa hodí každému. Nemožno od neho vyžadovať žiadnu extrémnu farebnú výdrž, no časť pigmentov na perách zostane, aj keď sa balzam celkom vstrebe do pokožky. Vraj naše európske "whisperky" sú len zlou napodobeninou tých amerických. To neviem posúdiť. Viem však to, že mňa jednoznačne oslovili a kým budú na trhu, budem si ich kupovať. V nejakom ďalšom príspevku vám ukážem aj ďalšie, viac pigmentované odtiene, ktorých výdrž je naozaj podmienená množstvom obsiahnutých pigmentov. 


Ďalšou novinkou vo farebnom svete rúžov bola maxi ceruzka Colour Elixir Giant pen stick od Max Factor. Wow! Prvú ceruzku som si kúpila na skúšku. Vybrala som si nežne ružový odtieň Couture blush (č. 10). Vlastne som dúfala, že nájdem lacnejšiu alternatívu známej Chubby stick. Lenže toto nie je alternatíva, je to parádny originál. Prekrásna farba, ktorá sa leskne ako s použitím lesku na pery, skvelá výdrž, hydratuje pery, je strúhateľná (svoju vášeň k strúhaniu ceruziek som už niekde spomínala) a vyšla ma na 5,99 €. 


Rúž v ceruzke mám aj v inom odieni, v sviežej ružovo-červenej Designer blossom (č. 30). Tuha ceruzky síce vyzerá červeno-červená, no po nanesení sa odkryje jej pekný studený ružový podtón. Tento odtieň som cez víkend podrobila veľkej skúške, keď som ho mala na svadbe, kde sa veľa je, pije, rozpráva. Hoci som si pery počas celej noci asi trikrát preventívne pretrela, tá farba držala a držala. Dokonca ešte ráno po dôkladnom odlíčení bolo badať stopy pigmentov na perách. A ešte jedno plus - aplikácia.  Nemala som pri sebe zrkadielko, napriek tomu som si rúž naniesla bez chyby (kontrolovala som to potom v zrkadle na toaletách). Joj, a to úžasné krémové zloženie. Toto bola kúpa mesiaca!

Časť mojej rúžovej zbierky už poznáte. Budem sa snažiť ukázať vám aj zvyšok mojich rúžových miláčikov. 

Príjemný deň. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára