utorok 28. mája 2013

NOTD: Gabriella Salvete č. 157

Ahojte!

Tak dnes tu pre vás mám najkrajší lak na svete. Gabriella Salvete č. 157 - dokonalá levanduľka s modro-fialkovým shimmerom, ktorá sa postará o prekrásnu manikúru na každý deň. 
Asi tento lak už väčšina z vás pozná a aj vlastní, a pravdupovediac, nechápem, prečo som ho doteraz nemala aj ja. Ale musím sa veľmi poďakovať blogerke Veve, vďaka ktorej som objavila moju nechtovú jednotku. Stalo sa to minulý pondelok. Bol neskorý večer, keď som ešte v posteli "listovala" v jej blogu a bola som uchvátená jej krásnymi fotkami a všelijakými lakmi. Zrazu som uvidela tento lak. Okamžite som zobudila sestru, nútila ju zapamätať si číslo toho laku, aby mi ho ďalší deň kúpila. Ráno som sestre ešte poslala sms-ku, aby nezabudla s tým, že ak ho kúpi, má mi prezvoniť. Asi do jednej poobede som čakala na prezvonenie, ktoré napokon prišlo. Už som len musela vydržať do piatej, keď sa sestra vráti z práce. O pol štvrtej som si nedočkavo hovorila: "Už len hodinu a pol, už len hodinu a pol." Ešte som si stihla odlakovať starý lak, keď počujem, že sestra prichádza domov. Boli len štyri hodiny. Radosť mnou trhala. Takto som sa ešte nikdy na žiadny lak netešila. :D










Ešte raz ďakujem za inšpiráciu, Veve. 

Máte aj vy svojho favorita medzi lakmi? Sem s ním. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára