nedeľa 14. apríla 2013

Šťavnaté bozky s leskom na pery

Zdravím všetky krásky!

Pribúdajúce slnečné lúče ma nútia pozmeniť každodennú mejkapovú rutinu. V mojom prípade to znamená, že začnem častejšie používať lesk na pery. Priznám sa, že som skôr tá, ktorá sa pri stojanoch s dekoratívnou kozmetikou radšej "hrabe" medzi rúžmi ako leskami na pery. Napriek tomu mám celkom slušnú zbierku leskov, ktoré dnes odprezentujem a spravím na ne krátku recenziu.
Lesky som rozdelila na "drogérkové" a "luxusné".
Začnem luxusnými:

(Guerlain, YSL, Dior, Dior)

Všety tieto luxusné lesky som kúpila v zahraničí. Vlastne väčšina mojej kozmetiky i dekoratívnej kozmetiky je zo zahraničia, kde ich kupujem v kamenných obchodoch, niekedy na letisku, alebo si ich objednám cez internet, kde sa dá všetko zohnať omnoho lacnejšie. Takže hľadám a keď nájdem, objednám :)


1. Guerlain, Kiss Kiss Pearl Gloss č. 800 (Crystal Pearl) - tak trocha mliečny lesk, ktorý používam pri líčení s chladnými farbami.  Lesk obsahuje trblietavé mikročiastočky v modro-fialovom odtieni. Veľkou výhodou týchto mikročiastočiek je, že ich na perách necítiť, čo sa mi pri iných leskoch s obsahom niečoho ligotavého zatiaľ nestalo. Spočiatku mal lesk krásnu vôňu a chuť niečoho ovocného, no nejako to všetko vyprchalo. Na perách vyzerá krásne, veľmi sa mi páčia tie chladivé odlesky. Zdá sa mi však, že je málo lesklý, pretože po nanesení jednej vrstvy vyzerá viac ako lesklý rúž. Mne to veľmi nevadí, pretože sa mi naň aspoň nelepia vlasy, keď zafúka vietor a vždy si môžem naniesť aj druhú vrstvu, aby sa mi pery leskli viac. Výhoda, keď máte frajera: mikročiastočky na veľmi neotláčajú na jeho pokožku :)
Aplikátor: štetček
Obsah: 6 ml
Vyrobené: vo Francúzsku
Moje hodnotenie: 8 bodov z 10


2. YSL, Golden Gloss, č. 7 - tento lesk bol kedysi môj najobľúbenejší. Konkrétne toto balenie mi kúpil priateľ ako darček, pretože keď sme spolu pred rokmi začali chodiť, išiel sa z tohto lesku zblázniť. Vlastne z jeho úžasnej mangovej chuti. Neviem, čo sa stalo, ale práve toto balenie tú chuť takú úžasnú nemalo. Možno sa zmenilo zloženie, ale tá mangová príchuť je už akási umelá. Napriek tomu sa mi lesk na perách veľmi páči. Je priehľadný, ale obsahuje množstvo zlatých trblietok (sú to čiastočky zlata), ktoré pri slnečnom svetle (aj vo svetle reflektorov) nádherne žiaria. Ich nevýhoda je však to, že ich na perách dosť cítiť, čo môže niekomu vadiť. No a najväčšia nevýhoda je, že tie čiastočky zostávajú na pokožke (frajera, alebo kohokoľvek už pobozkáte) ako privarené. Normálne mám problém ich odstrániť.
Aplikátor: štetček
Obsah: 6 ml
Vyrobené: vo Francúzsku
Moje hodnotenie: 7 bodov z 10


3. Dior, Ultra Gloss Pearl, č. 576, Pink Sari - môj miláčik. Tento lesk spĺňa všetko, čo od lesku očakávam. Má dokonale jemnú konzistenciu a na perách pôsobí veľmi "hladko". Na fotkách síce vidno jemné záhyby pier, čiže lesk ich nevyhladí, ale keď sa usmejem, všetko zmizne. Neviem si vynachváliť ani jeho jemnučkú a nevtieravú vôňu. Odtieň, ktorý používam je viac koralový ako ružový, čo mi veľmi vyhovuje, pretože tá farba je krásne svieža a skvele vyzerá na fotkách. Hm, lenže zdá sa mi, že na týchto fotkách neukázala tak, ako by mala (momentálne fotím mobilom, takže fotky nie sú ideálne). Kedysi som mala lesk aj v inom odtieni, ten bol ale dosť perleťový. A obal - diorovské obaly sú jednoducho božské, preto aj keby som s leskom nebola nadmieru spokojná, kúpim si ho kvôli obalu. Teraz si však hľadám ďalší ideálny odtieň, pretože Pink Sari už v ponuke Dior nemá :(
Aplikátor: štetček
Obsah: 6,3 ml
Vyrobené: vo Francúzsku
Moje hodnotenie: 10 bodov z 10


4. Dior, Dior Addict, Lip Glow, Color Reviver Gloss, č. 001 - lesk z limitovanej jarno-letnej edície Chérie Bow. Pôvodne som z tejto "limitky" chcela aspoň jeden rúž, ale nakoniec som sa rozhodla pre tento "zvýrazňovač prirodzenej farby mojich pier". Rozhodla som sa tak preto, lebo som si objednávala celú paletku Chérie Bow Palette, v ktorej sa nachádza aj krásny žiarivý koralový rúž-lesk. Popis lesku hovorí, že jeho zloženie reaguje na prirodzenú vlhkosť pier a na základe toho na perách vytvorí jedinečný odtieň. Jeho konzistencia je gélová, dokonca mám pocit, že je založený na vodnej báze. V popise sa ďalej píše, že je bohatý na rôzne vzácne oleje, ktoré sa o pokožku pier starajú, mne sa však zdá, že sa dosť rýchlo vstrebe a nezanechá moje pery nejako vyživené. Podľa mňa je skvelý na leto, lebo vyzerá sviežo a šťavnato, no treba ho na pery dosť veľa naniesť, preto sa rýchlo míňa. Jeho chuť a vôňu neviem celkom identifikovať, mne pripomína niečo sladké a svieže, akoby v ňom bol náznak pepermintu - taká sladká pepermintová príchuť. Lesk síce hodnotím dosť vysoko, ale myslím si, že za tie peniaze mohol byť lepší, minimálne čo sa týka výdrže na perách.
Aplikátor: štetček
Obsah: 6 ml
Vyrobené: vo Francúzsku
Moje hodnotenie: 8 bodov z 10

A teraz drogérkové:
(3x Essence)

Hmm, pôvodne sa mi zdalo, že mám tých leskov viac a najmä rôznych značiek, ale to som sa mýlila. Zvyknem totiž mávať niečo ako "záchvat prebytku", keď vyhadzujem kozmetiku hlava-nehlava. Takže dnes mám na ukážku tieto tri, ktoré nemám dlhšie ako mesiac. Prvý lesk som kúpila v DM-ke na Slovensku, ďalšie dva v Nemecku.



5. Essence, XXXL Shine, 01 Pure chic - nikdy som nemala lesk z radu XXXL shine, pričom som o nich všade čítala a recenzie boli stále pozitívne. Keďže som nemala žiaden klasický transparentný lesk, výber bol jednoduchý. Zároveň som sa už dlhšie presviedčala, že bez transparentného lesku sa existovať nedá, lebo ho často potrebujem aj na rúž (keďže v poslednom čase som natrafila na dosť suché rúže rôznych značiek). Lesk XXXL Shine ma veľmi milo prekvapil v tom, že hoci je priesvitný, úžasne zamaskuje záhyby pier, wow! Čakala som však výraznejšiu parfumáciu. Ďalším prekvapením je, že lesk nie je priveľmi lepivý. Jeho výdrž na perách je podľa mňa stredná, no vzhľadom na jeho cenu iste nikomu nevadí, že sa rýchlo míňa.
Aplikátor: penový
Obsah: 5 ml
Vyrobené: v Nemecku
Moje hodnotenie: 9 bodov z 10


6. Essence, Gel tint, 04 pink exposed - priznám sa, že tento lesk som si kúpila najmä kvôli baleniu - zaujímavá tubička bola zabalená ešte v peknej papierovej škatuľke. (Priznávam sa, som človek, ktorý často kupuje obal a obsahom sa nechám prekvapiť.) Nie je to však lesk, je to gélový zvýrazňovač, ktorý na perách vyzerá zamatovo. Jeho aplikácia je trocha kontroverzná, pretože ak si ho nanesiem na neošetrené pery, mám z neho trocha suchý pocit, keď si ho nanesiem na pery ošetrené balzamom, zdá sa mi, akoby sa ten balzam nabalil na aplikátor. Pri nanášaní treba dávať veľký pozor, aby ste si ho naniesli rovnomerne, lebo robí šmuhy. Postačí párkrát pošúchať peru o peru a je to. Na zvýrazňovači vyzdvihujem jeho skvelú chuť (priateľ mi ho vždy hneď zbozkáva, takže ho asi rýchlo miniem) a skvelý aplikátor, ktorý sám od seba spraví na perách peknú linku.
Aplikátor: penový, obojstranne tvarovaný
Obsah: 5 ml
Vyrobené: v Nemecku
Moje hodnotenie: 8 bodov z 10



7. Essence, Stay with me, Longlasting Lipgloss, 03 candy bar - top lesk na pery! Je fantastický v každom ohľade. Praktické balenie sa zmestí všade, konzistencia je príjemne krémová, na perách pôsobí až ošetrujúco, dlho vydrží. Toto je už druhé balenie, ktoré mám v tomto odtieni a dúfam, že dlho zostane v štandardnej ponuke Essence. Zvažujem aj kúpu ostatných odtieňov, všetky vyzerajú skvelo. Obľúbila som si aj jeho zvláštny aplikátor, ktorý používam dvojako - bežne použijem len spodnú "guličku" aplikátora, ktorým si nanesiem dostatok farby na celé pery, pre väčšie množstvo farby a výraznejšie líčenie použijem strednú časť. Aplikátor je tvarovaný po celom obvode, takže na jedno vytiahnutie z fľaštičky si môžem lesku naniesť koľko chcem. V skutočnosti je tento odtieň ešte o niečo výraznejší a žiarivejší ako na obrázku. No a jeho vôňa a chuť je taktiež úžasná - cukríková. Pre mňa je to jednoznačný favorit na leto!
Aplikátor - penový, tvarovaný po celom obvode
Obsah: 4 ml
Vyrobené: v Poľsku
Moje hodnotenie: 10 bodov z 10

Prajem krásny slnečný deň. A ak sa slnko skryje za oblak, ešte stále môže žiariť váš úsmev na tvári. (Aj s krásnym leskom.)

Máte skúsenosti s niekorým z týchto leskov? Alebo máte aj vy recenciu na lesky na pery? Poteším sa komentárom aj zanechaniu odkazu na vašu recenziu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára