pondelok 29. apríla 2013

Domáca "čajotéka" (fleška)

Posledný aprílový týždeň nás privítal slniečkom, ale nebol by apríl aprílom, aby sa s počasím trocha nepohral. Takže sa nám slniečko skrylo za mnoho oblakov a mne nezostáva nič iné, len si zlepšiť nádalu niečím fajnovým. V mojom prípade je to dobrý čajík.
Čaj je môj najobľúbenejší nápoj. Denne som schopná ho piť na litre, ale viem, že to nie je zdravé. Pijem ho v každom ročnom období a veľa ľudí sa mi čuduje, že aj v najhorúcejšom lete si rada vychutnám horúci čajík. Jednoducho nemám rada chladené nápoje a čaj je po vode pre ľudský organizmus najprirodzenejší nápoj.

Prvá "čajotéková" fleška je o čajíkoch, ktoré som si nedávno zadovážila. Tu sú:

(Alnatura, Teeauswahl//Das gesunde Plus, Mango - Litschi)

Alnatura a Das gesunde Plus sú známe značky z DéeMky. Priznám sa, že čaje z DM mám veľmi rada. Tentokrát som chcela vyskúšať niečo, čo som ešte nemala, preto som siahla po čajíku s príchuťou manga a liči z kolekcie Das gesunde Plus. V škatuľke je 25 jednotlivo balených vrecúšok, ktoré nám po vylúhovaní ponúknu chutný čajík. Cena je myslím okolo 1,50 EUR.
Alnatura, Teeauswahl - obsahuje 5 rôznych čajových druhov. Tento balíček však bol o niečo drahší, cca. 3 eurá. Mňa oslovil predovšetkým preto, že obsahoval Sweet Chai Tee (sladký čaj chai), ten mám veľmi rada. Okrem neho ma však potešili aj Gruener Tee Jasmin (jazmínový zelený čaj), Glueck Tee (čaj šťastia), Wohlfuehl Tee (čaj pre dobrú náladu) a Guten Morgen Tee (čaj na dobré ráno). V tomto balíčku je spolu 20 jednotlivo balených čajových vrecúšok. Všetky chutia veľmi dobre.

(Pickwick, Fruit Garden//Popradský, pu-erh na chudnutie)

Ďalšie dve balenia čajíkov som kúpila v hypermarkete. Čaje Pickwick patria medzi moje najobľúbenejšie čaje, vyskúšané mám snáď všetky. A veľmi rada kupujem práve "variácie". Fruit Garden pochádza z "variácií ovocia" a obsahuje tieto 4 druhy: Mandarínka s citrónom a medom, Slivka s vanilkou a škoricou (môj top ovocný čaj), Hruška s citrónom a vanilkou, Granátové jablko s borievkami. Hmm, 20 balíčkov v škatuľke sa rýýýchlo míňa.
Popradský pu-erh na chudnutie je pre mňa veľkou novinkou. Práve dnes ráno som si ho pripravila na raňajky a zostala som dosť zaskočená. Tak skvelý čaj som nečakala. Z kolekcie na chudnutie som už síce jeden veľmi dobrý čajík mala, ale tento ma dostal. Krásna vôňa, fantastická chuť. Popiska čaju hovorí, že je určený na odbúranie prebytočného tuku a na detoxikáciu. Uvidím, či bude fungovať, no mne stačí aj to, že zaženie smäd. A príchuť? Mäta, slivka a ananás. Mňam!

Nájdu sa tu ďalší čajoví fanatici? Aký nápoj je podľa vás ten najlepší na uhasenie smädu?

Krásny deň :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára